printlogo


کد خبر: 247811تاریخ: 1401/3/16 00:00
رقبایی سرسخت برای سعید صادقی
آقای پاس گل و آزمون مهم در دوحه

سعید صادقی یکی از چهره‌های شاخص فصل 02-1401 بود که عنوان آقای پاس لیگ بیست و یکم را به خود اختصاص داد. او به واسطه این عملکرد به اردوی تیم ملی هم دعوت شده و در حال حاضر در دوحه به سر می‌برد. سعید در لیگ بیست و یکم جزو مؤثرترین و پربازده‌ترین بازیکنان در فاز تهاجمی بود. صادقی به واسطه این عملکرد خوب، مورد توجه چند تیم بزرگ از جمله استقلال و پرسپولیس قرار گرفته و توسط اسکوچیچ به تیم ملی ایران هم دعوت شده است. 
هافبک گل‌گهر فارغ از هیاهوی بازار نقل و انتقالات در دوحه به سر می‌برد و در تلاش است تا بتواند نظر کادر فنی تیم ملی را برای تداوم حضورش جلب کند. بازیکنی که با 14 پاس گل و 7 گل روی 21 گل تیم باشگاهی خود تأثیر مستقیم داشته، قطعاً پتانسیل درخشش در تیم ملی را هم دارد.
 البته هافبک گل‌گهر در حال پشت سر گذاشتن یک آزمون مهم است؛ آزمونی که می‌تواند او را به یک ملی‌پوش در سال جام جهانی تبدیل کند. کنار آمدن با جو متفاوت تیم ملی و کار کردن در این جو با اعتماد به نفسی مشابه عرصه باشگاهی، می‌تواند صادقی را به یک مهره استراتژیک در تیم اسکوچیچ تبدیل کند. هر چند او که ذاتاً یک مهره هجومی در کناره‌های زمین است، رقبایی سرشناس نظیر علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده را جلوتر از خود دارد و سبقت از آنها کار سخت و طاقت‌فرسایی خواهد بود.

Page Generated in 0.0047 sec