printlogo


کد خبر: 247807تاریخ: 1401/3/16 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 زود قضاوت نکنید! یک هفته استراحت کنید و از قهرمانی تیم استقلال لذت ببرید. به فرهاد مجیدی هم حق بدهید که بعد از یک فصل پر چالش و جنجال استراحت نیاز دارد. البته با جدایی او از تیم استقلال هواداران تیم هم حق دارند که نگران آینده تیم باشند. کما اینکه اصلاً به شایعات توجه نکنید.
رضا برهانی مجد از تهران
 
فوتبال بی‌برنامه و دیمی یعنی همین! تیم امید ایران دوباره به همان مهدوی‌کیا سپرده شد تا در برابر ترکمنستان با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کند! این شکست هم یعنی ناامیدی در تیم امید، همانا که تیم جوانان هم با مهدی مهدوی‌کیا به جایی نرسید! چند روز دیگر هم دوباره تیتر می‌زنند که اشک‌های مهدوی‌کیا بعد از حذف تیم امید. واقعاً چقدر باید خسارت بدهیم تا بفهمیم که یک بازیکن بزرگ اصلاً مربی بزرگی نمی‌شود!
قنبرزاده از کرج
 
به نظر من فرهاد مجیدی بیشتر به فکر جایگاه و محبوبیت خودش است تا اینکه در اندیشه استقلال و هواداران این تیم باشد! چون در این چند سال گاهی وقت‌ها تیم را رها می‌کرد و همه هم از رفتنش شوکه می‌شدند! پس اگر برای برگشتنش سر و دست بشکنیم کاملاً اشتباه محض است چون او نمی‌خواهد راهی که سایر پیشکسوتان این تیم از آن رفته‌اند را طی کند و گرفتار سرنوشت آنها شود.
 میثم محمدخانی از تهران
 
پرسپولیسی هستم. شنیده‌ام تازه قرار است فردا مدیر و سرمربی جلسه برگزار کنند تا تکلیف دستیاران یا لیست نهایی را تعیین کنند! البته اگر تفاهم حاصل نشود کار به جلسات و روزهای بعدی می‌کشد! عجب! احتمالاً تا زمانی که کادر استقلال به ‌صورت رسمی معرفی نشود امور تیم پرسپولیس باید به بهانه‌های مختلف به تعویق بیفتد!
علیپور از آذربایجان شرقی

 


Page Generated in 0.0054 sec