printlogo


کد خبر: 247806تاریخ: 1401/3/16 00:00
لژیونرها

قایدی شاگرد مجیدی در تیم اتحاد کلبا؟
فرهاد مجیدی که اخیراً پس از به قهرمانی رساندن استقلال در لیگ برتر ایران بعد از 9 سال، از این تیم جدا شد و هدایت تیم اتحاد کلبا را در لیگ امارات برعهده گرفت، ممکن است مهدی قایدی را به ترکیب این تیم اضافه کند.
حساب توئیتری «UAE Sport News» که اخبار ورزشی امارات متحده عربی را پوشش می‌دهد، نوشت: «اخیراً اخبار زیادی در مورد بازگشت مهدی قایدی به استقلالِ تحت هدایت فرهاد مجیدی منتشر شده بود. آیا حالا قایدی را با فرهاد در اتحاد کلبا می‌بینیم؟!» این مهاجم ایرانی که تابستان گذشته از استقلال جدا و به شباب الاهلی پیوست، فصل اخیر در 27 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم اماراتی به میدان رفت و آمار پنج گل زده و سه پاس گل را از خود بر جای گذاشت. قایدی 23 ساله تا سال 2026 با باشگاه شباب الاهلی قرارداد دارد و مشخص نیست که آیا او به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد یا شاگرد فرهاد مجیدی خواهد شد.
 
 
نایب رئیس هال‌سیتی:
صیادمنش یک ناجی واقعی است 
به نقل از سایت «ملیت» ترکیه، تان کسلر که به‌ عنوان نایب رئیس باشگاه هال‌سیتی فعالیت می‌کند، درباره وضعیت اللهیار صیادمنش در تیم فوتبال این باشگاه می‌گوید: «اللهیار یک ناجی واقعی است و آجون ایلیجالی (مالک باشگاه هال‌سیتی) اعتقاد ویژه‌ای به او داشت. بازیکنی که به لیگ‌های کشورهای مختلف سفر می‌کند، چنین پیشینه‌ای از خود به جای می‌گذارد و گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد، می‌تواند تیم را در یک بازی حساس نجات بدهد. او بازیکنی بسیار قوی و چابک بوده و پیشرفت زیادی کرده است. صیادمنش سال آینده کنارمان خواهد بود و از او انتظار داریم ما را به رده‌های بالای جدول و پلی‌آف صعود به لیگ برتر برساند.»

Page Generated in 0.0047 sec