printlogo


کد خبر: 247802تاریخ: 1401/3/12 00:00
ایران یک - قطر یک
امیـــد ، امیـــدوار ماند

چهارشنبه، 11/3/1401، مرحله گروهی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، ورزشگاه بنیادکار ازبکستان
امید ایران: پارسا جعفری، امیر جعفری صیقلانی، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی‌نژاد، محمد قربانی، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، امیرعلی صادقی (80- بلال آرازی)، آریا یوسفی (46- عرفان شهریاری)، احمد شریعت‌زاده (74- آروین ثابت)
سرمربی: مهدی مهدوی‌کیا
امید قطر: صلاح زکریا، علی مال‌الله، یوسف ایمن، احمد سهیل، عبدالله السلیطی، جاسم جابر (72- احمد القانع)، اسمه الطیری، مصطفی طارق، عبدالرشید ابراهیم (72- آندری سیاهپوترا)، هاشم علی، یوسف عبدالرزاق
سرمربی: نیکولاس کوردوا
تقابل تیم امید ایران و امید قطر در نخستین بازی قهرمانی امیدهای آسیا در نهایت به تساوی انجامید. تیم امید ایران در حالی به اولین امتیاز خود در این تورنمنت دست یافت تا همچنان یکی از شانس‌های صعود به مرحله بعد باشد که دقیقه 87 دروازه‌اش توسط قانع، بازیکن تعویضی قطر باز شد. این گل اما دوام آنچنانی نداشت و بازیکنان امید ایران که قصد نداشتند تورنمنت را با شکست آغاز کنند در دقایق باقیمانده به سمت دروازه قطر یورش بردند تا اینکه یک ارسال بلند در محوطه هجده قدم قطر سامان فلاح را صاحب توپ کرد و این بازیکن در دقیقه90 با ضربه قیچی بغل موفق شد دروازه قطر را فرو بریزد و بازی را به تساوی بکشاند. این گل موجی از شور و امید در تیم امید ایران به پا کرد تا شاید مردان فوتبال ایران در ادامه راه بتوانند با کسب امتیازات کافی از گروه صعود کنند و به مرحله بعد بروند. ترکمنستان و ازبکستان دیگر حریفان ایران در این گروه به شمار می‌روند.

Page Generated in 0.0052 sec