printlogo


کد خبر: 247801تاریخ: 1401/3/12 00:00
انتخابی جام‌جهانی، فینال NBA، کشتی قزاقستان و...
تماشای زنده این مسابقه‌ها را از دست ندهید

تعطیلات پیش رو پر از مسابقات ورزشی دیدنی ا‌ست که قطعاً می‌تواند هواداران را جلوی تلویزیون‌های‌شان میخکوب کند. در این چند روز هم فینال NBA برگزار می‌شود، هم تکلیف تیم چهارم گروه ایران در جام جهانی مشخص می‌شود، هم مسابقات جهانی کشتی و هم چندتایی بازی دوستانه و ملی مهم که همه را شبکه ورزش پخش خواهد کرد.
امروز پنجشنبه از ساعت 15:30 برزیل و کره‌جنوبی در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم می‌روند و این بازی پخش خواهد شد. شب هم لیگ ملت‌های فوتبال اروپا شروع می‌شود و شبکه سه بازی اسپانیا – پرتغال و شبکه ورزش بازی سوییس – چک را روی آنتن می‌برد.
بامداد جمعه اولین فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال امریکا بین بوستون سلتیکز و گلدن استیت برگزار خواهد شد که از 5:30 صبح روی آنتن می‌رود. بازی دوم هم بامداد دوشنبه خواهد بود و در کنداکتور شبکه ورزش قرار دارد.
شنبه مسابقات جهانی کشتی آزاد قزاقستان آغاز می‌شود و می‌توانید این بازی‌ها را از طریق شبکه ورزش دنبال کنید؛ هر صبح ساعت 9.
6 و نیم عصر هم دومین بازی تیم ملی امید با ترکمنستان خواهد بود. ساعت 8 و نیم هم اولین بازی تیم ملی انگلیس (رقیب ایران در جام جهانی) در لیگ ملت‌های فوتبال اروپا برگزار خواهد شد که و این تیم به مصاف مجارستان می‌رود. این بازی را می‌توانید از طریق برنامه لذت فوتبال شبکه ورزش ببینید. شبکه سه هم شنبه شب از ساعت 23:15 قرار است بازی ایتالیا و آلمان را در چهارچوب همین مسابقات روی آنتن ببرد.
یکشنبه صبح علاوه بر مسابقات کشتی، علاقه‌مندان می‌توانند مسابقات موتورسواری موتو3، موتو2 و موتو‌جی‌پی اسپانیا را از شبکه ورزش تماشا کنند.
علاقه‌مندان فوتبال قطعاً از مسابقات یکشنبه ‌شب به وجد خواهند آمد. ساعت 8:30 تکلیف تیم چهارم گروه ایران در جام جهانی مشخص می‌شود. ساعت 23:15 دیدار پرتغال - سوییس روی آنتن می‌رود و ساعت 1:30 دیدار دوستانه امریکا (رقیب ایران در جام جهانی) و اروگوئه خواهد بود. هر سه دیدار را برنامه لذت فوتبال شبکه ورزش پخش می‌کند. شبکه سه هم یکشنبه شب بازی اسپانیا و چک را روی آنتن خواهد برد تا تعطیلات به دل علاقه‌مندان ورزش حسابی بچسبد.
 

Page Generated in 0.0054 sec