printlogo


کد خبر: 247793تاریخ: 1401/3/12 00:00
خبر

 3 گلف‌باز به پاریس می‌روند
حضور تیم ‌ملی گلف ایران در مسابقات جهانی پاریس که قرار است شهریور سال‌جاری برگزار شود، قطعی شد و قرار است ۳ بازیکن تیم‌ ملی به این مسابقات اعزام شوند. با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، تیم ملی گلف بزرگسالان مردان از تاریخ ۲۷ آگوست تا ۵ سپتامبر برابر با ۵ تا ۱۴ شهریورماه سال‌جاری در مسابقات جهانی فرانسه شرکت می‌کند. تیم ملی گلف ایران در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ میلادی در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده بود و در آخرین حضور خود موفق شد در جدول رنکینگ جهانی ۲۸ پله صعود کند.
 
اعزام تیم ملی نجات غریق به ایتالیا
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی از اعزام تیم ملی نجات غریق به مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا خبر داد و گفت: «در صورت دریافت مجوز، بانوان نیز به این مسابقات اعزام می‌شوند.»
برای آماده‌سازی ورزشکاران جهت شرکت در رقابت‌های جهانی که شهریورماه در ایتالیا برگزار می‌شود، تاکنون دو مرحله اردو در استان بوشهر و هرمزگان انجام شده است. ضمن اینکه مرحله سوم اردو اواخر خرداد در استان فارس برگزار می‌شود. همچنین فدراسیون نجات غریق به‌دنبال دریافت مجوز برای اعزام زنان به این رقابت‌ها است.
به گفته مهدی حیدری، رئیس فدراسیون اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور، غواصی آزاد اواخر خردادماه در 2 بخش زنان و مردان در عسلویه برگزار می‌شود که تا به امروز استقبال خوبی از سوی استان‌ها صورت گرفته است.
 
نصیری‌نژاد، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی کوراش شد
رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو به‌عنوان دبیرکل فدراسیون بین‌المللی کوراش انتخاب شد. بعد از کناره‌گیری «امید یعقوب‌اُف» دبیرکل فدراسیون بین‌المللی کوراش از سمت خود، با پیگیری‌هایی که انجام شد، محمدرضا نصیری‌نژاد تا برگزاری مجمع سال آینده و با حفظ سمت مدیریت فنی فدراسیون بین‌المللی، به‌عنوان دبیرکل این فدراسیون انتخاب شد. نصیری‌نژاد به‌عنوان رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو فعالیت می‌کند. او بنیانگذار این انجمن ورزشی در ایران است.
 
قضاوت اربابی در تکواندو گرندپری رم
رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو برای قضاوت در رقابت‌های گرندپری راهی ایتالیا شد. بعد از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نخستین مرحله از رقابت‌های گرندپری طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ خردادماه به میزبانی ایتالیا و با حضور ۲۵۶ تکواندوکار در مجموعه ورزشی «فرو ایتالیکو» شهر رم برگزار می‌شود. با دعوت فدراسیون جهانی تکواندو، شهرام اربابی داور درجه یک بین‌المللی و رئیس کمیته داوران کشورمان برای قضاوت در این مسابقات راهی رم شد. این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از کشورهای مختلف به‌مدت سه روز در رم برگزار می‌شود.

 


Page Generated in 0.0047 sec