printlogo


کد خبر: 247786تاریخ: 1401/3/12 00:00
خبر

سرلک تمدید کرد؟
در پی مذاکرات در چند روز اخیر بین باشگاه پرسپولیس و میلاد سرلک این بازیکن اعلام کرد که قراردادش را با سرخ‌پوشان تمدید می‌کند تا شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس منتفی شود. در روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر پیشنهادهایی از کشور امارات و قطر درباره سرلک به گوش می‌رسید اما دیروز فارس اعلام کرد این بازیکن تصمیم خود را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس گرفته تا همچنان سرخ‌پوش بماند.
 
تصمیم‌گیری درباره رامین
 حمید مطهری مربی پرسپولیس که به جای یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با فجر شرکت کرده بود درباره وضعیت رامین رضاییان برای فصل آینده گفت: الان کنفرانس بازی با فجر است و دوست داشتم راجع به این بازی سؤال می‌کردید. رامین ارزش‌‌هایش را نشان داده، ولی این مسأله‌ای است که باید بعد از بازی‌ها بررسی شود. این بازی باید تمام شود و بعد گل‌محمدی تصمیم خواهد گرفت.
 
طعنه فرجی به آبی‌ها
 فرشاد فرجی در بخشی از مصاحبه‌اش گفت: پرسپولیس این همه هوادار و عاشق دارد. مشکلات باعث شد تا قهرمان نشویم و شاید هم برخی‌ها اجازه ندادند تا ما قهرمان شویم چرا که آن وقت به عددی می‌رسیدیم که برای خیلی‌ها خاطره بدی دارد. اگر ما قهرمان می‌شدیم، عدد 6 خیلی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ ناراحت می‌کرد.
 
گل‌محمدی دوباره محروم
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با کارت زردی که در دقایق پایانی دیدار هفته گذشته مقابل شهرخودرو دریافت کرد، چهار کارته شد و به این ترتیب در دیدار امروز مقابل فجرسپاسی محروم خواهد بود.
 
معرفی اعضای کمیته انضباطی
رضا درویش، دیروز با صدور حکمی، عباس موذن را به‌عنوان رئیس کمیته انضباطی باشگاه منصوب کرد. او همچنین طی احکامی جداگانه محمود خوردبین، محمد یکرنگی، محمد کوه‌گرد و اسلام پورعظیم را به‌عنوان اعضای این کمیته مشخص و معرفی کرد.

Page Generated in 0.0062 sec