printlogo


کد خبر: 247782تاریخ: 1401/3/12 00:00
سوژه

نایب قهرمانی پرسپولیس چگونه از دست می‌رود؟
سپاهان در بازی رودررو شرایط بهتری دارد
چنانچه حکم کمیته انضباطی درباره بازی با تراکتور چیزی غیر از نتیجه سه بر سفر باشد ماجرای نایب قهرمانی سرخ‌ها می‌تواند به خطر بیفتد. پرسپولیس حتی در صورت شکست مقابل فجرسپاسی می‌تواند امیدوار باشد که با آن سه امتیاز انضباطی عنوان نایب قهرمانی را مال خود کند چرا که سپاهان در بهترین حالت 58 امتیازی می‌شود. با این حال اگر خبری از نتیجه سه بر صفر نباشد و مثلاً پرسپولیس در بازی امشب به تساوی برسد و سپاهان مقابل آلومینیوم اراک برنده باشد دو تیم 58 امتیاز یمی‌شوند که در این شرایط بازی رودررو تعیین می‌کند که کدام تیم دوم خواهد بود. در بازی رودررو البته شرایط به سود سپاهان است. در بازی رفت دو تیم به میزبانی سپاهان که در اراک برگزار شد پرسپولیس با یک گل به پیروزی رسید اما در بازی برگشت که به میزبانی پرسپولیس در سیرجان برگزار شد سپاهان با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و حالا به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف شرایط به سود این تیم خواهد بود.
 
مطهری درباره جدایی احتمالی‌اش چیزی نگفت
گفته می‌شود حمید مطهری فصل بعد از کادر فنی پرسپولیس جدا خواهد شد و سرمربیگری را در یکی از تیم‌های لیگ برتری آغاز می‌کند اما او دیروز در نشست خبری‌اش در این باره حرفی نزد: «مربی پرسپولیس در مورد اینکه خودتان پیشنهاد از تیم دیگری برای مربیگری دارید گفت: فردا (امروز) بازی داریم و دوست ندارم زیاد در این مورد صحبت کنم.
 پیشنهاد هست اگر بگویم نیست دروغ گفته‌ام. در این دو سال و نیم هم پیشنهاد بوده است اما به دلایلی و اصول خودم نپذیرفتم. برخی شاید جور دیگری فکر کنند اما به‌خاطر اصولم، تعهد به باشگاه و رفاقتی که با گل‌محمدی داشتم، نپذیرفتم.
 پیشنهاد هست دروغ نمی‌گویم. من بازیکن و مربی پرسپولیس بوده‌ام و به این می‌بالم و سال‌ها به آن افتخار خواهم کرد.
 اینکه در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد را نمی‌دانم اما دوست دارم همیشه منصفانه همدیگر را نقد کنیم و احترام متقابل باشد. در عمل مرام و معرفتم را به پرسپولیس و گروهم نشان داده‌ام. هر کسی هر انتقادی می‌خواهد بکند مسأله‌ای نیست. امیدوارم برنده شویم، حرفه‌ای نیست که بخواهم به آن فکر کنم. ان‌شاءالله بعد از بازی می‌توانم بهتر در موردش صحبت کنم.»
 
قرار نیست کادر فنی پرسپولیس تغییر کند
حمید مطهری در مورد اینکه گفته شده شما باید از تیم جدا شوید و این مسأله باعث ناراحتی‌تان نمی‌شود، گفت: این موضوعی است که فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به راه انداخته‌اند. بروید از گل‌محمدی و درویش بپرسید. من نباید پاسخ بدهم. این حق طبیعی گل‌محمدی است که کادرش را خودش انتخاب کند مگر در این چند سال روی ما نظر نداشته است؟ حق طبیعی آقایحیی است. اصلاً این‌طوری نیست. این داستانی است که در مجازی راه انداخته‌اند. کجا دیده اید که کادری دو ساله و نیم کار کند دو قهرمانی، یک نایب قهرمانی آسیا، یک قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر داشته باشد و بعد بگویند این کادر ضعیف است. این خنده‌دار است. نه اینکه چون در این کادر هستم این را می‌گویم. دارم از بدنساز تیم آقای رحیم‌پور دفاع می‌کنم. از مربی دروازه بان‌ها حمایت می‌کنم این کارنامه‌ها مشخص است. زشت است این فضاها را راه می‌اندازند. در نهایت این حق طبیعی گل‌محمدی است که با هر که بخواهد کار کند. این خبر از ریشه و پایه غلط است.

 


Page Generated in 0.0055 sec