printlogo


کد خبر: 247773تاریخ: 1401/3/12 00:00
در مورد اتفاقات شب قهرمانی بعداً مفصل صحبت خواهم کرد
بهتاش فریبا: پیشکسوتان اجازه جدایی آجورلو و مجیدی را نمی‌دهند

ایمان گودرزی  

بهتاش فریبا معتقد است شایعات جدایی فرهاد مجیدی از استقلال صحت ندارد و مدیریت و کادر فنی از حمایت کامل هواداران و پیشکسوتان برخوردار هستند. از نظر فریبا تیم باید پس از تقویت، تمام تمرکزش را روی تداوم قهرمانی‌ها و ستاره سوم در آسیا بگذارد و وارد حواشی فضای مجازی و رسانه‌ها نشوند.
 
در جشن قهرمانی برای ورود به ورزشگاه با مشکلاتی روبه‌رو شده بودید؟
    بله، ما هم بلیت داشتیم، هم از قبل هماهنگ شده بود و قرار بود از در شرقی وارد ورزشگاه شویم اما حالا از شما اجازه می‌خواهم در این مورد صحبتی نکنم و بگذارید مردم از قهرمانی تیم لذت ببرند. چند روز دیگر به‌صورت مفصل در این مورد صحبت خواهم کرد. فقط یک تبریک خیلی خیلی خاص به هواداران، مدیریت، کادر و بازیکنان استقلال بابت این قهرمانی می‌گویم، همه برای رسیدن به این عنوان زحمت کشیدند.
شایعاتی در مورد جدایی فرهاد از استقلال به گوش می‌رسد، سکوت مدیریت و مجیدی هواداران را نگران کرده است.
    این فصل استقلال فشار زیادی را تحمل کرده است. کادر فنی و بازیکنان به جز ملی‌پوشان که به اردوی تیم ملی رفتند همه به یک استراحت حسابی نیاز دارند. فعلاً فقط باید استراحت کنند و بعد در مورد آینده تصمیم بگیرند. تا این لحظه کسی تصمیمی نگرفته و نظری در مورد ماندن و رفتن نداده است. به نظرم شایعه است و چون بازی‌های لیگ رو به پایان است برخی رسانه‌ها و فضای مجازی برای اینکه بیکار نمانند این شایعات را درست می‌کنند. احتمالاً تا حدود 7 الی 8 روز آینده تعطیلات تیم تمام شود و پس از جلسه با مدیریت در مورد آینده تصمیم‌گیری کنند.
پس شایعات جدایی را رد می‌کنید؟
    به نظر من درست نیست. اصلاً دلیلی نمی‌بینم که تیم دچار مشکل شود. هم مدیریت و هم کادر فنی باید بمانند و تیم را برای قهرمانی‌های آینده و همچنین بازی‌های آسیایی فصل بعد و ستاره سوم آماده کنند. این شایعات همیشه هست و خواهد بود. زمان همه چیز را نشان خواهد داد. پیشکسوتان اجازه رفتن آجورلو و مجیدی را نمی‌دهند. تمام هواداران و پیشکسوتان باشگاه پشت مدیریت و کادر فنی هستند و هیچ کس دلش نمی‌خواهد تغییری در تیم به‌وجود آید. آقای آجورلو خودشان اعلام کردند به‌دنبال این هستند که برای فصل آینده تیمی قوی ببندند و تمام تلاششان را برای کسب ستاره سوم در آسیا انجام دهند.
 

Page Generated in 0.0060 sec