printlogo


کد خبر: 247771تاریخ: 1401/3/12 00:00
مصاحبه و خبر

شایعه یا واقعیت قایدی منتظر فرهاد
بودن یا نبودن مجیدی در استقلال ظاهراً تأثیر بسیار زیادی در نحوه جذب بازیکنان فصل بعد خواهد داشت. در همین راستا شنیده‌ها حکایت از این موضوع مهم دارد که بازگشت مهدی قایدی به استقلال وابسته به ماندن مجیدی است. در همین راستا برخی منابع خبری نزدیک به استقلال مدعی شده‌اند که مهدی قایدی با فرهاد مجیدی تماس گرفته و به مربی خود اطمینان داده که در صورت ماندن او در استقلال وی برای بازگشت مشکلی ندارد و برای این مربی و تیمش بازی می‌کند. این در حالی است که این روز‌ها بحث جدایی فرهاد از استقلال جدی است و این مربی برای سفر به امارات و مذاکره با رفقای قدیمی‌اش آماده می‌شود و در این میان شرط قایدی برای بازگشت، حضور قطعی سرمربی سابقش در استقلال است. اینکه استراتژی مهدی قایدی در مواجهه با باشگاه استقلال که میلیون‌‎ها هوادار را در پس خود می‌بیند تا چه اندازه صحیح است نیاز به تحلیل و کارشناسی بیشتر دارد اما حقیقت این است که اگر بازیکنان نسبت به تیم‌های پرهوادار عرق داشته باشند، هیچ‌گاه بودن یا نبودن افراد مورد علاقه خودشان را دلیلی برای بازگشت نمی‌دانند. البته مهدی قایدی هیچ اظهار نظر رسمی درباره اینکه بازگشتش به استقلال منوط به تداوم حضور مجیدی باشد نداشته و این خبرها بیشتر به‌عنوان شنیده‌ها در رسانه‌ها به چشم می‌خورد.
 
 رقم قرارداد مدافع برزیلی سنگین است
احتمال جدایی سیلوا از استقلال
 مسئولان باشگاه استقلال طبق صحبتی که از قبل با فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال داشتند، درباره وضعیت نقل ‌و انتقالات و بازیکنانی که قرار است با آنها مذاکره شود، اقداماتی انجام داده بودند. از آنجا که در یکی دو روز اخیر بحث‌هایی درباره جدایی مجیدی مطرح شد، مسئولان استقلال منتظر بازگشت او از امارات هستند تا تکلیف‌شان برای فصل آینده مشخص شود. اگر مجیدی به کارش ادامه دهد طبق نظر او سراغ بازیکنان مدنظر می‌روند، در غیر این صورت سیاست نقل‌ و انتقالات با توجه به حضور سرمربی جدید تغییر خواهد کرد. همچنین به‌دلیل اینکه قرار است فصل جدید لیگ برتر زودتر آغاز شود فرصتی برای جذب سرمربی خارجی نیست و نام‌هایی که در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، صحت ندارد. موضوع بعدی، وضعیت بازیکنان خارجی استقلال است. یکی از این بازیکنان خارجی مدافع برزیلی استقلال است که نیمه راه در فصل بیست و یکم به جمع استقلالی‌ها پیوست. رافائل سیلوا مدافع برزیلی که عملکردش مورد توجه قرار گرفته است، شاید به‌دلیل رقم سنگین قراردادش از استقلال جدا شود، در غیر این‌ صورت همه چیز بستگی به نحوه مذاکرات دارد.
 
 تبریک باشگاه فجر به استقلال 
 سه هفته مانده به پایان لیگ، استقلال قهرمان شد، به همین دلیل در دو بازی استقلال و آلومینیوم اراک همچنین استقلال و مس رفسنجان بازیکنان تیم حریف تونل زده و به تیم قهرمان تبریک گفتند. این رفتار دو تیم در لا‌به‌لای لیگ خشن و پرتنش ایران جذاب و دیدنی بود. اما در پایان بازی‌های لیگ نیز باشگاه فجرسپاسی در پیامی قهرمانی استقلال را به این تیم تبریک گفت. این در حالی است که تیم فجرسپاسی به همراه تیم شهر خودرو دو تیمی هستند که در لیگ بیست و یکم سقوط کردند و فصل آتی باید همراه لیگ یکی‌ها به کار خود ادامه دهند.
 
کریمی: مجیدی می‌ماند
حجت کریمی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز جدایی مجیدی از استقلال را تکذیب کرده است. کریمی درباره اینکه مجیدی چه شرایطی با استقلال خواهد داشت، این جملات را به زبان آورده است: «قطعاً فرهاد می‌ماند. او با استقلال قرارداد سه‌ساله دارد و هنوز دو سال از قراردادش باقی مانده است. مطمئن باشید اتفاقی نمی‌افتد که شادی هواداران از بین برود.» با توجه به صحبت‌هایی که حجت کریمی به زبان آورده به نظر می‌رسد اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال نسبت به تداوم حضور سرمربی تیم‌شان اطمینان دارند اما باید دید اساساً مجیدی اعضای هیأت مدیره استقلال را در جریان تصمیم خود قرار داده یا خیر؟!

 


Page Generated in 0.0055 sec