printlogo


کد خبر: 247766تاریخ: 1401/3/12 00:00
سیدعباسی: از اسب افتاده‌ایم نه از اصل

داود سیدعباسی سرمربی شهرخودرو درباره بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان می‌گوید: «تیم خوب فولاد با توجه به شرایط جدول، بازی مهمی را در پیش دارد. بازی پیش رو فرصتی است تا جوانان تیم، خودشان را نشان دهند. ما با لشگری از مصدوم مواجه هستیم اما فرصت مناسبی برای جوانان ما است که خودشان را نشان دهند.» 
البته آنها در تهران از حریف‌شان میزبانی می‌کنند: «من می‌دانم که قرار است تهران بازی کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند. زمین دستگردی هم چمن خوبی دارد. ما هیچ مشکلی بابت زمین بازی در ثامن نداشتیم. چمن ثامن باکیفیت بود و مشکلی بابت ایاب و ذهاب هم نداشتیم. قسمت نبود که بتوانیم در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی کنیم. ما از اسب افتادیم اما از اصل نیفتادیم. ما متعهد هستیم و بازیکنان تمرین خوبی داشتند و فرصتی است تا جوانان توانایی خودشان را ثابت 
کنند.»
او با اشاره به پایان قراردادش با شهرخودرو می‌گوید: «انسان به امید زنده است و باید از اتفاقات بد درس گرفت. فوتبال خراسان پتانسیل این را دارد که ۲ تیم لیگ برتری داشته باشد. درباره شهرخودرو باید مسئولان باشگاه روند خود را مشخص کنند و بنا بر این است که با قدرت در سال آینده پیش بروند. من قراردادم با باشگاه تمام شده است. آدم از یک دقیقه بعدش خبر ندارد. باید بازی فردا تمام شود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. در مورد مشکلات بحث شده است. این مسائل باید کارشناسی شود و اشتباهات برطرف شوند تا شهرخودرو روند پرقدرت‌تری داشته باشد. باید از مشکلات برای بهتر شدن آینده درس گرفت.»

Page Generated in 0.0050 sec