printlogo


کد خبر: 247765تاریخ: 1401/3/12 00:00
ربیعی از رفسنجانی‌ها خداحافظی کرد؟

سه سال پیش بود که محمد ربیعی هدایت مس رفسنجان را در هفته‌های آغازین لیگ یک برعهده گرفت. او در همان سال اول موفق شد با کسب ۶٧ امتیاز مس را به لیگ برتر برساند و طی دو سال بعدی نیز نارنجی‌پوشان رفسنجانی روند صعودی‌شان را حفظ کردند و توانستند در لیگ‌های بیستم و بیست و یکم به ترتیب رتبه‌های هشتم و ششم را کسب کنند. حالا اما یک روز پس از آخرین مصاف مس رفسنجان محمد ربیعی با انتشار پستی به شرح زیر به شایعات پیرامون جدایی‌اش قوت بخشیده و ضمن اشاره به سختی‌های سال سوم حضورش در رفسنجان، از مسئولان باشگاه تشکر کرده و با مردم خداحافظی کرده است:
«سلام؛ پایان یک راه سخت و دشوار و من بیشتر از همه از این سختی باخبرم. خواستم تشکر کنم از همه عوامل تیمم و مسئولان و مدیران و عوامل و همه هواداران عزیز و مردم شریف رفسنجان و درود می‌فرستم به بازیکنان و کادر فنی و عوامل دیگر تیم به دلیل ارائه صحیح از یک نگرش و اجرای آن. قطعاً کسانی که فارغ از غرض و منطق‌گرایانه به عملکرد شما بیندیشند با حس خوبی از تیم مس رفسنجان روبه‌رو خواهند شد و بابت انتقال این حس به همه شما خسته نباشید می‌گویم. برای مردم رفسنجان شادی و سرور آرزومندم.»
این صحبت‌های ربیعی در شرایطی مطرح می‌شود که او در کنفرانس خبری پس از مسابقه آخر تیمش مقابل پیکان و همینطور دیدار مقابل استقلال که آخرین کنفرانس خبری‌اش را در رفسنجان برگزار کرد، برای ادامه همکاری از خواسته‌هایی گفت که هم بعد سخت‌افزاری داشت و هم نرم‌افزاری. اما به وضوح یکی از بزرگترین خواسته‌های ربیعی برای ادامه حضور در جمع نارنجی‌پوشان رفسنجانی این است که باشگاه در حوزه جذب بازیکن بتواند توانایی رقابت با تیم‌هایی نظیر گل‌گهر، فولاد خوزستان و تراکتور را برایش هموار کند. 
 

Page Generated in 0.0059 sec