printlogo


کد خبر: 247761تاریخ: 1401/3/12 00:00
نساجی

خداحافظی اسماعیلی از نساجی
تمرینات تیم نساجی هم با عدم برگزاری این بازی تعطیل شد و حال باید منتظر تعیین نتیجه این بازی از سوی کمیته انضباطی ماند بخصوص که سازمان لیگ اعلام کرد پرونده این بازی را برای تعیین و تکلیف به کمیته انضباطی خواهد سپرد و در بیانیه‌ای که به همین خاطر منتشر کرد نوشت این بازی به دلیل عدم مشخص شدن استادیوم از سوی تیم میزبان برگزار نشد! 
این در حالی است که باشگاه نساجی برای برگزاری این بازی ابتدا استادیوم شهدای ساری را معرفی کرد که با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد و در ادامه هم استادیوم پاس را به سازمان لیگ معرفی کرد اما شورای تأمین تهران اجازه نداد بازی دو تیم در تهران و بدون حضور تماشاگر برگزار شود! 
در حالی که وقتی دو تیم برای برگزاری این بازی وارد استادیوم شدند هیچ تماشاگری به استادیوم نیامده بود.
 به هر صورت اسماعیل اسماعیلی سرمربی تیم نساجی بعد از این فعل و انفعالات در رختکن تیم نساجی ضمن تشکر از بازیکنان تیمش در سه بازی اخیر که او را به عنوان سرمربی تیم همراهی کردند از کادر فنی گذشته هم به خاطر تلاش‌های‌شان در تیم تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده بهترین اتفاقات برای بازیکنان و همچنین باشگاه رخ دهد. 
حاصل تلاش اسماعیل اسماعیلی که جانشین ساکت الهامی شده بود دو تساوی در خانه تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه یک بر یک و ذوب آهن با نتیجه صفر – صفر و برد در برابر هوادار با نتیجه دو بر یک بود. حال باید منتظر تعیین تکلیف کادر فنی نساجی برای فصل بعد ماند. 
قرارداد اسماعیل اسماعیلی به عنوان سرمربی تیم نساجی تمدید می‌شود یا مربی جدیدی جایگزین او خواهد شد؟ این موضوع در روزهای آینده مشخص خواهد شد.
اسماعیلی می‌گوید: «من در رختکن صادقانه از تک تک آنها تشکر کردم. نه باشگاه با من صحبتی نداشته است. اگر با مربی دیگری هم وارد مذاکره شود این موضوع برای من ناراحت کننده نیست. چون این حق طبیعی باشگاه است هر مربی‌ای را که دوست دارد به خدمت بگیرد.»
 
 
باشگاه نساجی:  از ما عذرخواهی نکنند باشگاه را واگذار می‌کنیم 
پس از لغو دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز و مقصر شناخته شدن باشگاه نساجی برای عدم معرفی ورزشگاه میزبان، هیأت مدیره این باشگاه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:
«فوتبال زمانی معنا دارد که تصمیمات برای آن در حوزه ورزش و توسط افراد ورزشی گرفته شود. متأسفانه در هفته آخر لیگ برتر شاهد بودیم بدون هیچ دلیلی، بازی نساجی مازندران و تراکتور تبریز با دستوری خارج از حوزه فوتبال لغو شد؛ آن هم با وجود آنکه هواداری در ورزشگاه حضور نداشت و دو تیم در محل بازی، حاضر به انجام مسابقه بودند. در کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ فراموش نکنید نساجی تیم محبوب شمال کشور و قهرمان امروز ایران است و بر آن کوه بزرگ افزوده شده؛ نه آن که کاسته شده باشد. چنین رفتاری در شأن باشگاه نساجی و هواداران آن نیست. اگرچه قبلاً هم ثابت شده بود که نساجی تنهاست؛ وقتی یک زمین برگزاری مسابقه و یا حتی تمرین مناسب هم برای آن در استان خودش فراهم نمی‌شود و خانه‌ به ‌دوشی‌اش عادی شده است. در هر حال رسماً اعلام می‌کنیم اگر بابت این اتفاق از باشگاه نساجی عذرخواهی رسمی و شخصیت آن در نظر گرفته نشود، هیأت مدیره باشگاه آمادگی کامل این را دارد که باشگاه نساجی را به هیأت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان مازندران واگذار کند تا خودشان پاسخگوی هواداران نجیب نساجی باشند.»

 


Page Generated in 0.0048 sec