printlogo


کد خبر: 247760تاریخ: 1401/3/12 00:00
خبر

 پیوستن پریشیچ به تاتنهام قطعی شد
ایوان پریشیچ یک ماه دیگر به‌صورت رسمی به تاتنهام می‌پیوندد. این بازیکن 33ساله تیم ملی کرواسی، با پایان قراردادش با اینتر، راهی این باشگاه لندنی می‌شود. قرارداد او دوساله است و این بازیکن اولین خرید رسمی آنتونیو کونته در تابستان است. مذاکرات تمدید قرارداد او با اینتر خوب پیش نرفت و به این ترتیب تاتنهام توانست او را جذب کند.
  
چوامنی به رئال می‌رود
رئال مادرید و موناکو بر سر انتقال اورلین چوامنی به توافق نزدیک شده‌اند. رئال امیدوار است به‌زودی خبر انتقال این هافبک را اعلام کند. چوامنی چند هفته پیش تصمیم گرفت رئال را انتخاب کند و پیشنهادهای لیورپول و بعدتر، پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد. رئال قرار است حدود 100 میلیون یورو (که شامل پاداش می‌شود) برای خرید او بپردازد.
  
لاتزیو به‌دنبال جذب لوفتوس-چیک
لاتزیو قصد دارد روبن لوفتوس-چیک، هافبک چلسی را جذب کند. این باشگاه ایتالیایی در صورتی که سرگی میلینکوویچ-ساویچ یا لوییس آلبرتو را در تابستان از دست بدهد، به سراغ این بازیکن 26ساله چلسی خواهد رفت. لوفتوس-چیک در صورت پیوستن به لاتزیو سالانه 4 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. چلسی هم قیمت او را 20 میلیون یورو تعیین کرده است.
 
 چلسی خواهان مدافع بارسلونا
چلسی قصد دارد سرجینیو دست، مدافع کناری بارسلونا را جذب کند. بارسا از عملکرد این بازیکن در فصلی که گذشت راضی نبوده و ممکن است او را به فروش برساند. البته خود این بازیکن به سران نوکمپ گفته که ترجیحش این است که در بارسا بماند. بارسلونا در تلاش است مارکوس آلونسو و سزار آسپیلیکوئتا را از چلسی جذب کند و به این ترتیب چلسی ممکن است در عوض، دست را از بارسلونا بخواهد.
 
نونز دوست دارد به منچستر‌یونایتد برود
داروین نونز، مهاجم بنفیکا حاضر است به منچستر یونایتد بپیوندد. یونایتد اوضاع این بازیکن را زیر نظر دارد، هرچند که برای جذب او باید 68 میلیون پوند به بنفیکا بپردازد. درخشش نونز در فصل گذشته باعث شده تیم‌های زیادی خواهان او باشند.
 
بایرن، رئال و چلسی به‌دنبال مهاجم سیتی
بایرن مونیخ جدیدترین تیمی است که به سراغ جذب رحیم استرلینگ از منچستر سیتی رفته است. این باشگاه بوندس‌لیگایی به این بازیکن تیم ملی انگلیس علاقه دارد. از قرارداد استرلینگ با سیتی تنها یک سال باقی مانده است. چلسی و رئال مادرید هم این بازیکن سابق لیورپول را زیر نظر دارند و ممکن است برای خرید او وارد عمل شوند.
 
 دانجوما به لیورپول یا پی‌اس‌جی می‌رود؟
لیورپول و پاری‌سن‌ژرمن به‌دنبال جذب آرنو دانجوما از ویارئال هستند. پی‌اس‌جی در صورت جدایی نیمار به‌صورت جدی به سراغ او خواهد رفت. خود این بازیکن گفته است: «من با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام. اما به من گفته‌اند که لیورپول اوضاع من را از نزدیک دنبال می‌کند.»
 
بارسلونا به‌دنبال کولیبالی
کالیدو کولیبالی قصد دارد از ناپولی جدا شود. او تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد. قیمت او 35 میلیون یورو است و بارسلونا ممکن است حاضر شود این مبلغ را بپردازد.
 
‌یونایتد به‌دنبال ستاره چلسی
منچستر یونایتد در اقدامی جاه‌طلبانه به سراغ جذب میسون ماونت از چلسی خواهد رفت. یونایتد اوضاع قرارداد ماونت با چلسی را از نزدیک زیر نظر دارد. مذاکرات بین ماونت و باشگاه چلسی بر سر تمدید قرارداد خوب پیش نرفته است. آینده ماونت مبهم است و به این ترتیب یونایتد برای جذب او وارد میدان می‌شود.

 


Page Generated in 0.0039 sec