printlogo


کد خبر: 247751تاریخ: 1401/3/12 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 تیم ملی به‌دنبال بازی‌های تدارکاتی است تا بلکه با آمادگی لازم به جام جهانی اعزام شود. در حالی که هنوز مسابقه دوستانه‌ای از تیم ملی صورت نگرفته است. با این حال متأسفانه در جام جهانی نمی‌تواند مقابل رقبا دوام بیاورد زیرا تیم فعلی به هیچ وجه آمادگی تیم ملی 1998 فرانسه را ندارد و از سوی دیگر تکنیک بازی طارمی و سردار آزمون اصلاً به پای علی کریمی و علی دایی نمی‌رسد.
کیوان از تهران
 
سلام. من هر‌ روز روزنامه ایران ورزشی را تهیه می‌کنم چون این روزنامه از لحاظ قیمت از سایر روزنامه‌ها ارزانتر و باصرفه‌تر است. تنها انتقادی که من از روزنامه ایران ورزشی دارم این است که اخبار و گزارش مرحله پلی‌آف بازی‌های انتخابی جام جهانی که یکی از تیم‌های این مرحله در جام جهانی با تیم ملی کشورمان همگروه است در ایران ورزشی منتشر نشده است.
رسولی‌فر از تهران پارس
 
واقعاً این قهرمانی برای من لذتبخش‌ترین قهرمانی از بین سایر قهرمانی‌هایی بوده که تا حالا به یادم مانده است. دلایل مختلفی برای ابراز این موضوع هست که اگر اوایل فصل به خاطر داشته باشید در شروع فصل به هر کسی که طرفدار تیم استقلال بود می‌گفتی قرار است که تیم استقلال بدون باخت قهرمان لیگ شود؛ بلافاصله می‌خندید و اصلاً باور نمی‌کرد.
محمد رضا یاوری از تهران
 
این چه معنی دارد؟ در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ برنامه‌ای تدارکاتی خاصی برای جام جهانی ندارد و حتی یک بازی تمرینی هم برگزار نکرده است این وسط دراگان اسکوچیچ هم مانع ورود ملی پوشان استقلال به اردوی تیم ملی شده است.
خواننده ایران ورزشی
 
هر دم از این باغ بری می‌رسد! قهرمانی با مجیدی عالی بود. چرا بعضی‌ها دوباره می‌خواهند حاشیه درست کنند. مثل بقیه تیم‌های جهان یک سرمربی و کادرفنی را در تیم نگهداری کنید تا این نتایج عالی تکرار شود.
رضا برهانی مجد از تهران

 


Page Generated in 0.0054 sec