printlogo


کد خبر: 247750تاریخ: 1401/3/12 00:00
لژیونرها

ستاره سابق رومانی در راه الاهلی
آینده مبهم نوراللهی و قایدی 
نشریه «الجزیره» عربستان خبر داد باشگاه شباب الاهلی دبی به‌صورت رسمی با مدیر برنامه کوزمین کونترا سرمربی الاتحاد برای هدایت این تیم در فصل جدید وارد مذاکره شد. شباب الاهلی تابستان گذشته با توصیه مهدی علی سرمربی خود مهدی قایدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی‌پوش کشورمان را به ترتیب از استقلال و پرسپولیس به خدمت گرفت. با ورود سرمربی جدید به شباب الاهلی آینده دو بازیکن ملی پوش کشورمان با تیم اماراتی بیش از پیش مبهم خواهد شد.
قایدی با قراردادی 5 ساله به شباب الاهلی رفت ولی اخیراً با تصمیم مهدی علی سرمربی تیم به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده است. احمد نوراللهی با قراردادی یکساله به شباب الاهلی ملحق شد ولی هنوز خبری از تمدید قراردادش نیست. به نظر می‌رسد با رفتن مهدی علی و آمدن سرمربی جدید آینده این دو بازیکن بیش از پیش با تیم اماراتی مبهم می‌شود.
 
انتخاب ستاره ایرانی توسط هواداران
طارمی بازیکن ماه پورتو
باشگاه پورتو در روزهای گذشته از هواداران خود خواسته بود تا بهترین بازیکن ماه مه ‌سال 2022 را انتخاب کنند. با انتخاب طرفداران پورتو، مهدی طارمی به‌عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه برگزیده شد. طارمی در فصلی که پورتو به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی پرتغال دست یافت، نقشی انکارناپذیر ایفا کرد و بیشترین دخالت در گل را در لیگ برتر پرتغال داشت.
 
تست مثبت میلاد محمدی به قطر نمی‌رود
اردوی تیم ملی فوتبال ایران از روز دوشنبه آغاز شد و شاگردان دراگان اسکوچیچ، خود را برای بازی در دیدارهای تدارکاتی احتمالی خرداد ماه آماده می‌کنند. مطابق نتایج تست‌های کرونای گرفته شده از ملی‌پوشان، تست میلاد محمدی مثبت شد و این بازیکن اردوی تیم ملی را ترک کرد. بنابراین محمدی راهی قرنطینه شده و همراه باقی بازیکنان تیم ملی به قطر نمی‌رود. سایر نفرات در سلامت کامل هستند و تا زمان صادر شدن ویزای قطر، در تهران به تمرین ادامه می‌دهند.

Page Generated in 0.0057 sec