printlogo


کد خبر: 247747تاریخ: 1401/3/11 00:00
از تصمیمات مجمع ناراحت هستم
کامرانی‌فر: چند بار استعفا کردم اما نپذیرفتند

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان مجمع فدراسیون فوتبال گفت: «از تصمیماتی که در این مجمع گرفته شد در مورد آقای عزیزی خادم ناراحت هستم. با این حال باید به تصمیم مجمع احترام گذاشت.»
او در مورد خروج مهرداد سراجی و تکلیف هیأت رئیسه تأکید کرد: «اتفاق خوب برای فوتبال این است که هشتم شهریور انتخابات برگزار خواهد شد. از سوی دیگر با جدایی آقای سراجی اعضای هیأت رئیسه می‌توانند تا انتخابات نفرات جدید را اضافه کنند. در مورد نایب رئیس بانوان هم امیدوارم مشکل ایشان حل شود اما هیأت رئیسه می‌تواند در مورد جانشین او تصمیم بگیرد.»
دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: «هنوز به طور قطعی مشخص نیست که با کدام کشور بازی خواهیم کرد اما قطعاً در اردوی قطر با یک تیم بازی خواهیم کرد.» او در مورد فشارهایی که روی او وجود داشته، تأکید کرد: «از هیچکس گلایه‌ای ندارم. حتماً حقم بوده که این مسائل را در مورد من مطرح کرده بودند. امروز برای من ساعت 9 صبح وقت دادگاه گذاشته بودند، آن هم در روز مجمع!»
 کامرانی فر تأکید کرد: «روزهای خوبی را برای فوتبال ایران پیش‌بینی می‌کنم. من چند بار می‌خواستم از این پست بروم. برای ماندن تلاش نکردم و برای آمدن هم تلاشی نکردم. سه بار استعفا کردم اما موافقت نکردند. الان هم هر زمانی که بخواهند این پست را تحویل می‌دهم و می‌روم.»
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: «مجمع باید تعارف را کنار بگذارد و تصمیمات خوبی بگیرد.»

Page Generated in 0.0044 sec