printlogo


کد خبر: 247742تاریخ: 1401/3/11 00:00
یکی دو نفر به هیأت رئیسه اضافه می‌شوند
ماجدی: بیرانوند ۶ بازی تدارکاتی را فراهم کند!

میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ضمن ابراز خوشحالی از برقراری قانون در مجمع درباره اینکه آیا قرار است کسی جایگزین مهرداد سراجی در هیأت رئیسه شود، گفت: «طبق یک بند اساسنامه، هیأت رئیسه تصمیم می‌گیرد یک یا دو عضو اضافه کند تا از درجه اعتبار ساقط نشود و جلساتش رسمیت داشته باشد.»
ماجدی درباره لغو بازی تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل کانادا تأکید کرد: «نمی‌خواهم بگویم کوتاهی کرده‌ایم. قراردادی با کانادا بستیم و فکر و ذکرمان بازی خوبی با این تیم بود ولی از مسائل سیاسی پشت پرده خبر نداشتیم. این قول را می‌دهم تا 48 ساعت آینده کمپ خوبی برای تیم ملی آماده می‌کنیم. در حال رایزنی با دو تیم برای برگزاری بازی تدارکاتی هستیم. همان‌طور که کادرفنی و بازیکنان می‌دانند تعداد انتخاب‌های ما برای بازی‌های تدارکاتی کم است و تیم‌های ملی وجود ندارد با آنها بازی کنیم اما سعی می‌کنیم بازی‌های تدارکاتی برگزار کنیم.»
ماجدی در مورد کنایه علیرضا بیرانوند مبنی بر اینکه پس از برگزاری مجمع فدراسیون تیم ملی 6 بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد، توضیح داد: «زمانی برای پیش‌بینی نداریم. بیرانوند از نگاه خودش صحبت کرده است. او گلر اول یا دوم تیم ملی و در ایران و خارج از کشور مطرح است. بیرانوند گله کرده و گفته از خروجی این جلسه 10 بازی دوستانه در می‌آید. حرف قشنگی زده و اگر گفته 10 بازی تدارکاتی فراهم می‌شود 6 بازی را او فراهم کند، 4 بازی ما. واقعیت این است اردوی خوبی در کمپی در قطر برگزار خواهیم کرد و به‌دنبال بازی تدارکاتی نیز خواهیم بود.»
سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به استوری سردار آزمون و مهدی طارمی درباره وضعیت تیم ملی تأکید کرد: «بله، این دو استوری گذاشتند و همه نگران هستیم. اگر 40، 50 درصد ناراحتی داشتیم و امکان دارد که شرایط درست نشود با برگزاری جلسه امروز مجمع این ناراحتی کاهش پیدا کرد و قول می‌دهم تا 70، 80 درصد اردوی خوبی را در اسرع وقت برگزار خواهیم کرد.»
ماجدی در پاسخ به این سؤال که آیا با نمایندگان فیفا و AFC تعاملی صورت گرفت تا بحث عزل عزیزی خادم به پایان برسد، گفت: «مجمع بالاترین رکن سیاستگذاری فدراسیون است. هیچ چیزی نمی‌تواند فوتبال ایران را تعلیق کند، مگر اینکه از داخل نخواهیم کنار هم کار کنیم. اگر بخواهیم کار کنیم چیزی نمی‌تواند شکست‌مان دهد.»

Page Generated in 0.0058 sec