printlogo


کد خبر: 247740تاریخ: 1401/3/11 00:00
نقدی بر عدم دعوت بازیکنان استقلال به تیم ملی
اصلاً می‌دانید نظم چیست؟

یادداشت
مازیار فیروزی    
 
حذف 5 بازیکن استقلال از تیم ملی. تیم قهرمان؛ تیم بدون باخت. دلیل فدراسیون‌نشین‌ها این است: «به اردو نیامدند و باعث بی‌نظمی شدند.» اتفاقی که خیلی زود واکنش رسمی استقلالی‌ها و البته هوادارانش را به همراه داشت.  فدراسیون توضیح داده که برای برقراری نظم این کار را کرده است اما چند سؤال را می‌خواهیم از مسئولان بپرسیم:
1: چرا این نظم و دیسیپلین فقط مربوط به بازیکنان می‌شود و البته مربوط به بازیکنان استقلال از تیم قهرمان؟
2: چرا این نظم و انضباط فقط برای لیگ برتر است و اصلاً یقه خود فدراسیونی‌ها را نمی‌گیرد؟ اگر در فدراسیون ما نظم برقرار بود و همه چیز روی برنامه پیش می‌رفت چرا تا امروز نتوانسته‌ایم یک بازی درست و حسابی و تدارکاتی در آستانه جام جهانی داشته باشیم؟
3: این چه نظمی است که دودش باید در چشم بازیکنان برود؟ آیا همه لژیونرهای ایران تا همین دیروز به اردو رسیده بودند؟ کدام بازی مهم پیش روی تیم ملی است؟ آیا حضور در هتل المپیک و خوردن و خوابیدن ارجح است به شرکت در قهرمانی استقلال؟
4: شما یک نمونه از این مدل رفتارها در فوتبال روز دنیا نشان‌مان بدهید و ساکت‌مان کنید. حرف ما این است که اگر حرفی از قانون و نظم و... می‌زنید این موارد را برای همه چیز رعایت کنید، نه اینکه همه چیز خیلی سلیقه‌ای باشد و این سؤال برای خیلی‌ها پیش بیاید که فدراسیون‌نشین‌ها اصلاً نمی‌دانند نظم چیست!
 

Page Generated in 0.0042 sec