printlogo


کد خبر: 247739تاریخ: 1401/3/11 00:00
شیری: جنگیدن، کار و حرفه من است
این فرصت را از دست نمی‌دهم

مهدی شیری به تیم ملی دعوت شد و البته این موضوع، به خاطر فصل خوبی است که پشت سر گذاشت. او در نیم فصل اول همراه با پرسپولیس، روزهای پرفراز و نشیبی را تجربه کرد اما وقتی به فولاد رفت، به بازیکن دیگری تبدیل شد. یک مدافع راست مطمئن که هم در دفاع و هم گلسازی، بی‌‎رقیب به نظر می‌رسید. حالا شیری در کمپ تیم ملی است و این شانس را دارد که تا جام جهانی همراه ملی‌پوشان بماند.
 
فصل سختی را پشت سر گذاشتی. شرایط برای تو چطور پیش رفت؟
من فوتبالیستی نیستم که در گذشته زندگی کنم اما باید بگویم این فصل برای همه بازیکنان و مربیان سخت بود. من هر جا باشم، با تمام وجود تمرین و بازی می‌کنم. بعد از اتفاقاتی که افتاد و مرا از پرسپولیس دور کرد، با همان میزان انگیزه به فولاد رفتم و خدا خواست تا روزهای خوبی را تجربه کنم.
رابطه‌ات با جواد نکونام چطور است؟
نکونام یک مربی باشخصیت و مهربان است که به همه ما بالاترین حجم انگیزه را می‌دهد. او یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی بوده و فوتبال را به خوبی می‌فهمد. فولاد در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت اما از وقتی نکونام هدایت تیم را برعهده گرفت، شرایط را دگرگون کرد و در این فصل توانستیم جزو بالانشین‌های جدول باشیم. به طور کلی، فولاد خوزستان این فصل شرایط خوبی داشت و من هم یکی از عوامل این تیم بودم که تمام تلاشم را به کار گرفتم تا مؤثر باشم.
و البته در آستانه جام جهانی، دوباره به تیم ملی برگشتی.
بله از این بابت خدا را شکر می‌کنم. بابت دعوت دوباره به تیم ملی بسیار خوشحالم. جنگیدن، کار و حرفه من است و مطمئن باشید با تمام وجود در این کمپ تلاش می‌کنم و هرگز این فرصت را از دست نمی‌دهم.
بی‌برنامگی زیادی در تقویم تیم ملی رقم خورد. در این مورد صحبت می‌کنی؟
من بازیکن تیم ملی هستم و تمام تمرکزم روی تمرین است. حتماً سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون برنامه‌های کاملی برای آماده‌سازی تیم ملی دارند. من به سهم خودم، از تمام اهالی فوتبال درخواست دارم که به کمک تیم ملی بیایند تا در شرایط مطلوب و با برگزاری مسابقات دوستانه و طی کردن یک روند حرفه‌ای به جام جهانی برود. من هم تلاش می‌کنم در بهترین شرایط فنی بمانم و نظر سرمربی تیم ملی برای حضور در جام جهانی را جلب کنم.
 

Page Generated in 0.0057 sec