printlogo


کد خبر: 247735تاریخ: 1401/3/11 00:00
خبر

رأی تراکتور دوشنبه یا سه‌شنبه
جلسه کمیته انضباطی برای بررسی پرونده دیدار نیمه تمام تیم‌های تراکتور و پرسپولیس روز دوشنبه با حضور افشین پیروانی و کاظم محمودی مدیر دو تیم برگزار شد. اعضای کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند نمی‌توانند درباره این پرونده حرفی بزنند و جلسه دیگری هم در کار نیست اما بعید است قبل از پایان لیگ رأی این بازی صادر شود. با توجه به تعطیلی پایان هفته، جلسه جمع‌بندی کمیته انضباطی روز دوشنبه یا به احتمال فراوان روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و در این جلسه بار دیگر مدارک بررسی و اعضا رأی نهایی خود را اعلام خواهند کرد. بنابراین رأی این بازی پس از اتمام لیگ اعلام خواهد شد.
 
فجر- پرسپولیس در آزادی
طی چند روز اخیر بحث‌های زیادی درباره میزبانی فجر از پرسپولیس در آزادی مطرح شد و در این بین تأییدیه و تکذیبیه‌های زیادی هم در این خصوص مطرح شد. در نهایت سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد مسابقه دو تیم فجر سپاسی و پرسپولیس از ساعت 20 پنجشنبه 12 خرداد بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. در واقع پرسپولیس دیگر دغدغه بازی در زمین ناهموار ورزشگاه شیراز را نخواهد داشت.
 
مشکل کریم و خانبان حل شد؟
در حالی که گفته می‌شد کریم باقری بین پرسپولیس و تیم ملی باید یکی را انتخاب کند و انتخاب او پرسپولیس است چون دستمزد بسیار بیشتری نسبت به تیم ملی می‌گیرد با وجود این رضا درویش در مورد آخرین وضعیت کریم باقری و خانبان و اینکه قرار است در تیم ملی باشند یا پرسپولیس گفت: «فدراسیون می‌گفت از یک جا باید حقوق بگیرند نه اینکه فقط در یک جا باشند. می‌توانند دو جا باشند، اما به‌دلیل موانع قانونی نمی‌شود از دو جا حقوق بگیرند.»
 
جلسه مهم درویش با یحیی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفته قرار است یحیی بعد از بازی فجر به باشگاه بیاید تا درباره مسائل مهمی همچون تغییرات احتمالی کادر فنی و جذب بازیکنان جدید صحبت کند. البته بازی پنجشنبه شب برگزار می‌شود و بعد از آن هم سه روز تعطیلی داریم و اگر یحیی به مسافرت نرود این جلسه شاید دوشنبه برگزار شود. درویش گفته: «با صحبتی که با گل‌محمدی داشتیم قرار است بعد از بازی آخر بنشینیم و در مورد نفراتی که در چهارچوب تاکتیکی او خواهد بود، صحبت کنیم.»
 
وحید یک ماه دیگر در تمرین
وحید که به‌عنوان نماینده بازیکنان در مجمع فدراسیون حضور داشت درباره شرایطش پس از جراحی گفت: بعد از عمل جراحی که داشتم، وضعیتم رو به بهبودی است و یک ماه دیگر تمریناتم را آغاز می‌کنم.
 
 

Page Generated in 0.0054 sec