printlogo


کد خبر: 247733تاریخ: 1401/3/11 00:00
درویش: کادر فنی تصمیم بگیرد که چه تیمی در خور نام پرسپولیس ببندد
سیدجلال را نخواهند در جای دیگری دیگر از او استفاده می‌کنیم

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه جلسه مجمع فدارسیون درباره مسائل مختلف پرسپولیس صحبت کرد و پاسخگوی خبرنگاران شد که بخشی از آنها را می‌خوانید:
باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس: مشکلی از این بابت وجود ندارد. الان که نمی‌توانیم قراردادی ثبت کنیم. باید صبر کنیم نقل و انتقالات شروع شود.
درخواست یحیی برای تغییر در کادرش: نه‌، هیچ صحبتی در این مورد نداشته و تا به امروز هم در مورد اینکه می‌خواهد تغییری ایجاد کند یا نه بحثی نشده، بعد از اینکه مسابقات تمام شود تصمیم می‌گیرد که با همین نفرات ادامه می‌دهد و یا دوستان جدیدی را اضافه می‌کند تا تیم بهتر آماده شود و ان‌شاءالله بتوانیم برای لیگ قهرمانان آسیا بهتر حاضر شویم.
انتظار از کادر فنی: باید کادر فنی تصمیم بگیرد که چه تیمی را در خور نام پرسپولیس ببندد، ضمن اینکه آنقدر جایگاه پرسپولیس بالا است که پس از 5 سال قهرمان شدن وقتی نایب قهرمان می‌شود، بحث روز می‌شود. این نشان‌دهنده جایگاهی است که پرسپولیس در جامعه به دست آورده که به جز قهرمانی جایگاهی برای آن متصور نیستند. شما بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا را هم ببینید. کمتر تیمی است که 5 سال قهرمان و دو سال نایب قهرمان شود و دغدغه مردم این باشد که چرا نایب قهرمان شد. با وجود این همه مشکل و اینکه بازیکنان بزرگی را تیم از دست داد تا بازیکنان جذب‌شده هماهنگ شوند، شاید به نظرم کمی هم انگیزه از آنها گرفته شد، چون امسال لیگ قهرمانان آسیا را نداشتیم، یکی از بزرگ‌ترین انگیزه‌های تیم ما این است که در این مسابقات شرکت کنند. کما اینکه پرسپولیس دو دوره پشت سر هم نایب قهرمان آسیا شد ولی ان‌شاءالله برای سال جدید بازیکنانی که بتوانند بیشتر به تیم کمک کنند طبق نظر گل‌محمدی جذب می‌شوند.
شرایط حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده: قهرمان سال قبل برای لیگ قهرمانان آسیا که شهریور ماه دو سال بعدش داریم شرکت می‌کند.
تکلیف نایب قهرمانی پرسپولیس: فکر نمی‌کنم قهرمانی یا نایب قهرمانی تأثیری داشته باشد چون امسال که لیگ قهرمانان آسیا نداریم. قانون می‌گوید قهرمان فصل بعد در مسابقات شرکت می‌کند، حالا بستگی به تصمیم‌گیری فدراسیون دارد.
اردوی پیش فصل خارج از کشور؟: نخیر، هنوز زمان زیادی مانده تا تصمیم بگیریم.
سیدجلال حسینی می‌ماند؟: هر تیمی بازیکن بزرگ و کاپیتان دارد، آنها یک روز می‌آیند و یک روز می‌روند اما جایگاهشان را از دست نمی‌دهند. سیدجلال متعلق به باشگاه پرسپولیس است و پرسپولیس هم باید جایگاهش را حفظ کند. اگر دوست داشته باشد بازی کند کادر فنی حتماً از او استفاده می‌کند، اگر هم نه در جایگاه‌های دیگر از او استفاده می‌شود.
تکرار اتفاق مهدوی‌کیا برای سیدجلال: چه اتفاقی افتاد؟ نه این اتفاق نمی‌افتد.
قهرمانی پاک استقلال: مبارکشان باشد. بازی باید یک برنده و بازنده داشته باشد، در این دوران نوبت استقلال بود، به هوادارانش تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله مبارکشان باشد. ورزش همین است.
روزنامه سپاهان اعلام کرده قهرمانی تیم اول تهران را تبریک می‌گوییم: این را باید از سپاهان بپرسید که چرا چنین چیزی زده، من که نباید جوابگو باشم.
تکلیف پولی که از بورس رسیده: باید بخشی از این مبالغ را برای تعهدات خود بدهیم و بخشی دیگر را جایی سرمایه گذاری کنیم که بتوانیم سال‌ها از آن استفاده کنیم. اگر بنا باشد همه را بابت بدهی بدهیم سال آینده همین می‌شود که الان می‌بینید. از این جهت کارگروهی تشکیل شده که منابع کجا هزینه و کجا سرمایه گذاری شود. با کارگزار باشگاه هم تا پایان فصل قرارداد داریم و تغییر نخواهد کرد.
اضافه شدن دو عضو هیأت مدیره: من که در انتخاب هیأت مدیره نقشی ندارم و درخواست هم نداده بودیم. بنا است از طرف وزیر انتخاب شوند و اینها بیشتر صحبت‌هایی است که در فضای مجازی می‌شود.

Page Generated in 0.0061 sec