printlogo


کد خبر: 247714تاریخ: 1401/3/11 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 شاد‌باش می‌گویم به همه هواداران باشگاه بزرگ استقلال به خاطر کسب قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتبال کشورمان. تیم استقلال تهران با کسب 68 امتیاز و بدون باخت به مقام قهرمانی فصل 1401 – 1400 لیگ برتر دست یافت.
رضا برهانی مجد از تهران
 
من پرسپولیسی هستم اما وظیفه دارم که بدون توجه به رنگ‌ها این قهرمانی را به تیم استقلال بخصوص بازیکنان، مربیان و کادر فنی صمیمانه تبریک بگویم.
کیومرث الماسی از تهران
 
تیم استقلال شاهکار کرده که بدون باخت قهرمان لیگ برتر شده است ولی تیم نساجی توانست استقلال را در جام حذفی شکست دهد. من هم به سرمربی سابق تیم نساجی تبریک می‌گویم که توانست این غول فوتبال ایران را شکست دهد و از قهرمانی استقلال در جام حذفی جلوگیری کند.
هوشنگ نجاتی از اردبیل
 
واکنش‌های علیرضا بیرانوند مقابل فوق‌ستاره فوتبال جهان در جام جهانی برای جذب بیرانوند به تیم پرسپولیس کافی است چرا که این بازیکن میدان‌دیده است و می‌تواند فصل بعد با کلین شیت تیم پرسپولیس را به قهرمانی برساند.
ابراهیم حسن‌وند از خرم آباد
 
سلام. پرسپولیسی هستم. بازی فجرسپاسی و پرسپولیس در کجا برگزار می‌شود؟
محمدی از شیراز
ایران ورزشی: خواننده گرامی! سازمان لیگ اعلام کرده است که مسابقه دو تیم فجرسپاسی و پرسپولیس از هفته سی‌ام لیگ برتر روز پنجشنبه 12 خرداد ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
 
قهرمانی بدون شکست و با بهترین رکوردها بر آبی دلان استقلالی مبارک باد.
اصغر بخشی از تهران

 


Page Generated in 0.0063 sec