printlogo


کد خبر: 247713تاریخ: 1401/3/11 00:00
لژیونرها

واکنش میلاد محمدی به شایعه بازگشت به لیگ: 
قرارداد دارم، نمی‌آیم
دو سال دیگر از قرارداد میلاد محمدی با تیم آ.ا.ک آتن یونان باقی مانده و این بازیکن نمی‌تواند به لیگ برتر ایران بازگردد. بازیکن ملی‌پوش تیم آ.ا.ک آتن یونان یکی از نفراتی است که همچون اردوهای پیشین توسط دراگان اسکوچیچ به اردو فراخوانده شد تا در اختیار کادر فنی باشد. او در نخستین تمرین ملی‌پوشان نیز حضور داشت و خود را به کادرفنی معرفی کرد.
محمدی که از تیم خنت بلژیک راهی یونان شد، قادر به بازگشت به فوتبال ایران نیست. با آغاز فصل نقل و انتقالات تابستانی و داغ شدن بازار شایعات، نام محمدی نیز به‌عنوان یکی از اهداف تابستانی تیم‌های لیگ برتری مطرح شد. با این حال، این بازیکن ملی پوش در حاشیه اردوی تیم ملی در پاسخ به سؤالی در خصوص احتمال بازگشت به فوتبال ایران گفت: «دو سال از مدت زمان قرارداد من با آ.ا.ک باقی مانده و در حال حاضر امکان بازگشت به لیگ برتر برایم مهیا نیست.»
 
 
تصمیم عجیب؛ ترک اردو توسط مدافع تیم ملی
کنعانی می‌ماند اما بازی نمی‌کرد
در حالی که ساعاتی از خط خوردن پنج بازیکن استقلال به دلایل انضباطی می‌گذرد، سرانجام نام جانشینان آنها معرفی شد. این در حالی است که محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز باتوجه به محرومیتش توسط کمیته اخلاق از دو بازی دوستانه، از لیست کنار گذاشته شد تا مهدی حسینی جای او را بگیرد. یکی از مهم‌ترین خبرهای تیم ملی هم خروج کنعانی از لیست بوده و نکته سؤال برانگیز این است که باتوجه به مشخص بودن محرومیت وی از دو بازی دوستانه، چرا او در ابتدا دعوت شده بود.
به نظر می‌رسد کادر فنی تیم ملی وقتی صدای منتقدان را شنید، اقدام به خط زدن کنعانی‌زادگان کرد تا این مدافع حتی نتواند کنار سایر بازیکنان تمرین کند. با این حال اسکوچیچ می‌توانست مدافع تیم ملی را در اردو نگه دارد و فقط اجازه بازی مقابل اروگوئه را به او ندهد. این هم از تصمیمات عجیب و غریبی است که در تیم ملی گرفته می‌شود.

Page Generated in 0.0051 sec