printlogo


کد خبر: 247697تاریخ: 1401/3/11 00:00
خبر

 بارسلونا به‌دنبال قرض دادن برایت‌ویت
 بارسلونا می‌خواهد مارتین برایت‌ویت را در تابستان پیش رو قرض بدهد. والنسیا، سلتاویگو و برایتون، این بازیکن 30ساله را می‌خواهند، اما دستمزد بالای او ممکن است کار را سخت کند. برایت‌ویت هم علاقه‌ای به ترک بارسلونا ندارد، هر چند که فصل گذشته تنها چهار بازی برای این تیم انجام داد.
 
منچستر سیتی خواهان لیائو
منچستر سیتی قصد دارد رافائل لیائو، مهاجم میلان را جذب کند. قهرمان لیگ برتر، این بازیکن 22ساله را به‌عنوان جانشین احتمالی رحیم استرلینگ می‌خواهد که احتمال دارد ورزشگاه اتحاد را در تابستان ترک کند. لیائو نقشی کلیدی در قهرمانی میلان در فصل 22-2021 داشت و پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ هم او را زیر نظر دارند.
  
پیشنهاد جذاب رئال به چوامنی
رئال مادرید قصد دارد قراردادی پنج‌ساله به اورلین چوامنی پیشنهاد بدهد. انتقال این بازیکن 22ساله از موناکو تقریباً نهایی شده و رئال فقط به‌دنبال آن است که از قیمت 80 میلیون یورویی او کم کند.
 
بازگشت میتلند - نایلز به آرسنال 
اینسلی میتلند-نایلز پس از پایان دوران حضور قرضی‌اش در رم به آرسنال برمی‌گردد. دو باشگاه بر سر انتقال دائم او برنامه‌ای ندارند و میتلند-نایلز درباره آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت. ژوزه مورینیو درباره او گفته: «جایت خالی خواهد 
بود.»
 
 کالدارا در راه جدایی از میلان
 مونتزا و بولونیا به جذب ماتیا کالدارا از میلان علاقه دارند. او به احتمال زیاد میلان را در تابستان ترک خواهد کرد.
 
 مخیتاریان به اینتر می‌رود؟
اینتر مطمئن است که هنریخ مخیتاریان را به‌عنوان بازیکن آزاد جذب خواهد کرد. آنها قراردادی تا سال 2024 برای او آماده کرده‌اند که طبق آن، دستمزد این بازیکن 5/3 میلیون یورو در سال خواهد بود.
 
مندس در پی‌اس‌جی ماندنی شد
پاری سن ژرمن گزینه انتقال دائم نونو مندس را فعال کرده است. آنها این خبر را به اسپورتینگ لیسبون اعلام کرده‌اند. پی‌اس‌جی برای این انتقال 40 میلیون یورو به این باشگاه پرتغالی می‌پردازد.
  
بایرن خواهان لایمر
 بایرن همچنان در صدر لیست باشگاه‌های خواهان کونراد لایمر قرار دارد. مذاکرات بر سر جذب او ادامه دارد و بایرن حاضر است تا 20 میلیون یورو برای جذب این بازیکن بپردازد. لایپزیگ در تلاش است که لایمر را نگه دارد اما یولین ناگلزمن او را می‌خواهد.
 
 رافینیا در راه بارسلونا
 رافینیا، بال لیدز یونایتد، همچنان زیر نظر بارسلونا است، بویژه اگر عثمان دمبله این باشگاه را ترک کند. پدر او گفته که پسرش ممکن است راهی نوکمپ شود. رافائل بلولی، پدر رافینیا می‌گوید: «این احتمال وجود دارد که رافینیا به بارسلونا برود، اما سه طرف درگیر هستند: باشگاهی که او را می‌خواهد، باشگاه فعلی و خود بازیکن. رافینیا آرام است چون قرارداد دارد و همه چیز به خود او بستگی دارد. چیزی که او از آن خبردار است همین خبرهای روزنامه‌ها است، نه چیز دیگری.»
 
آینده دنی سبایوس
 دنی سبایوس در نیمه دوم فصل بیش از آنچه تصور می‌شد برای رئال مادرید بازی کرد، اما همچنان آینده او نامشخص است. این بازیکن 25ساله شاید به رئال بتیس برگردد. سبایوس سرشار از تردید است و می‌خواهد در فصل بعد بازی‌های زیادی انجام دهد. ترجیح او این است که در رئال مادرید بماند، اما اگر نشد، رئال بتیس تیمی است که او دوست دارد برایش بازی کند. او همیشه می‌گوید: مادرید مادرید است.
 

 


Page Generated in 0.0058 sec