printlogo


کد خبر: 247688تاریخ: 1401/3/11 00:00
منصوریان: با حادثه متروپل، آبادان از لبخند افتاده است

علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان در محل حادثه متروپل حاضر شد. 
او می‌گوید: «ما آبادانی هستیم و این اتفاق عجیب و غریب و ناگوار بود. باید مسببان آن مشخص شوند. دیگر چنین تخلفاتی را الان کم می‌بینید اما اگر به من هم بستر را برای تخلف بدهند خدای ناکرده شاید این کار را انجام بدهم. شیطان است و در جلد آدم می‌رود اما چه کسانی این بستر را برای تخلف ایجاد کردند و باعث شدند این شهر از لبخند بیفتد و عزادار باشد من که در این شهر میهمان هستم، متوجه شده‌ام که این شهر نمی‌خندد و حداقل تا سه ماه آینده هم نمی‌خندد. این یک اتفاق جهانی است و مسببان آن باید به اشد مجازات برسند و آنها را به مردم نشان دهند.»
او درخواستی هم از رئیس جمهور دارد: «آبادان و خرمشهر بعد از جنگ دست نخورده‌اند؛ آقای رئیسی یک یا علی می‌خواهد تا این دو شهر بازسازی شوند. از فاضلاب آن هم شروع کنید. این مردم گناه نکرده‌اند که روی گنج بخوابند ولی هیچ چیزی نداشته باشند. در تمام کوچه‌های آبادان یک گل نمی‌بینید. شهرداری را درست کنید. لیاقت این مردم که افتخار می‌کنم یک سال بین آنها هستم این نیست. کل بنزین کشور از این شهر تأمین می‌شود، حداقل به اندازه یک دهم آن در این شهر خرج کنید. شاید این اتفاق یک تلنگر بود. کمک کنید تا شهر بازسازی شود. مردم در این شهر شهید دادند تا این خاک حفظ شود. به خاطر آن شهیدان به آنها آنچه حق‌شان است بدهید.»
شاگردان او با حادثه‌ دیده‌ها همدردی کرده‌اند: «بازیکنانم و خودم در این چند روز همیشه از محل حادثه جهت دلگرمی بازدید داشته‌ایم. اما تیم ما دیگر از نظر روحی بالانس نیست. هر یک از اعضای تیم ما مثل کاپیتان‌مان با خرید دستکش و ماسک کمک می‌کنند. سعی می‌کنیم به نیروهای امدادگر و هر کسی که کمک می‌کند، انگیزه بدهیم.»
 

Page Generated in 0.0045 sec