printlogo


کد خبر: 247687تاریخ: 1401/3/11 00:00
اعتراض هواداران فجر؛
بازی با پرسپولیس در شیراز برگزار شود، نه تهران

هر چند هواداران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی از سقوط تیم‌شان به لیگ دسته یک ناراحت هستند اما آنها می‌گویند این حق ما است که آخرین بازی تیم شهرمان را مقابل پرسپولیس تهران پس از هشت سال در شیراز تماشا کنیم.
به دنبال تصمیم سازمان لیگ فوتبال موجی از انتقادها در شبکه‌های اجتماعی از سوی هواداران تیم فجر راه افتاد که چرا و بر چه اساسی این بازی خانگی را به تهران منتقل کرده‌اند؟
آنها می‌گویند، حالا که تب کرونا فروکش کرده و هواداران فرصت تماشای مسابقات را پیدا کرده‌اند و به هنگام دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن در شیراز درهای ورزشگاه به روی تماشاگران باز شد چرا اجازه ندادند آخرین بازی تیم شهرشان را در ورزشگاه حافظیه تماشا کنند.
شماری از تماشاگران در تماس با دفتر ایرنا در شیراز، خواستار پاسخگویی مسئولان سازمان لیگ در این باره شدند.
برخی هواداران بر این باور هستند از آنجا که تیم فجر به لیگ یک سقوط کرده شاید مسئولان فجر برای اینکه با اعتراض دوباره تماشاگران مواجه نشوند راضی شدند این بازی در تهران برگزار شود هر چند هزینه زیادی هم برای آنها در پی خواهد داشت.
هواداران تیم فجر این پرسش را مطرح کرده‌اند، اگر هواداران فجر سپاسی هنگام بازی با نفت مسجد سلیمان ظرفیت ۳۰ درصدی را رعایت نکرده‌اند، چرا پس از آن، بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در شیراز با حضور تماشاگران برگزار شد؟ آنها می‌گویند آیا دیدار تیم‌های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان که شامگاه دوشنبه برگزار شد و ورزشگاه آزادی مملو از تماشاگران شد آیا قانون ۳۰ درصدی رعایت شده است که بخواهند بر اساس آن تیم فجر را محروم کنند؟
در همین رابطه امیرحسین جوانی سرپرست تیم فجر می‌گوید: «از آنجا که به هنگام بازی تیم‌های فجر و نفت مسجد سلیمان در شیراز حضور ۳۰ درصدی هواداران رعایت نشده است لذا سازمان لیگ این تصمیم را گرفته است که بازی آخر را در تهران برگزار کند. همچنین پنجشنبه ۱۲ خرداد براساس برنامه قبلی سازمان لیگ تیم قشقایی شیراز یک بازی حساس مقابل شمس آذر قزوین در ورزشگاه حافظیه دارد، برای همین هم سازمان لیگ تصمیم گرفته بازی فجر و پرسپولیس در تهران برگزار شود.»
روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 20 روز پنجشنبه 12 خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0.0052 sec