printlogo


کد خبر: 247686تاریخ: 1401/3/11 00:00
اراک

فخرالدینی: امسال یقه تیم‌های بزرگ را گرفتیم
میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره بازی با سپاهان در آخرین هفته از لیگ برتر می‌گوید: «شرایط تیم ما خوب است و تمرینات را طبق برنامه انجام می‌دهیم تا آماده بازی با سپاهان شویم. امیدوارم لیگ امسال را با نتیجه‌ای خوب به پایان برسانیم. سپاهان تیم خوبی است که بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد. آنها در بازی قبلی با نتیجه‌ای سنگین برابر فولاد شکست خوردند و هرگز دوست ندارند در بازی آخر هم در زمین خودشان نتیجه نگیرند. نباید تصور کنیم سپاهان بی‌انگیزه است و باید برابر این تیم با انگیزه بالا بازی کنیم تا نتیجه بگیریم.» 
او از عملکرد تیمش رضایت دارد: «این دومین سالی بود که آلومینیوم در لیگ برتر حضور داشت و هدف باشگاه هم رتبه تک‌رقمی بود، حتی برای کسب رتبه تک‌رقمی برای ما پاداش هم تعیین کرده بودند که بعدها این موضوع منتفی شد. ما در مجموع نتایچ خوبی کسب کردیم و امسال یقه تیم‌های بزرگ را هم گرفتیم. خدا را شکر خودم هم شرایط خوبی داشتم و از عملکردم راضی‌ام.»
 
بهزادی: اختلاف من و مدیریت سوءتفاهم است
یوسف بهزادی دروازه‌بان تیم شهر خودرو درباره سوء‌تفاهمی که بین او و مدیریت باشگاه به وجود آمده می‌گوید: «بعد از بازی مصاحبه کردم و گفتم دست آقای حمیداوی خالی شده و باید کمکش کرد و پشتش را خالی نکنیم. من خودم از سه سال پیش که در پدیده بودم از این تیم طلب دارم، چرا آقای اصولی و مسئولین مشهد پشت تیم را خالی کردند؟ در خیلی از شهرها شهردار و استاندار حامی تیم هستند. ما اصلاً پاداش نمی‌خواستیم و فقط می‌خواستیم از نزدیک کنار ما باشند. تلویزیون هم کل مصاحبه من را نشان نداد و فقط آنجایی را نشان داد که گفتم آب معدنی و زمین نیست.» او اما مدعی است که تیم‌شان در مشهد مورد حمایت قرار نداشت: «همین‌جا باید بگویم منظورم به مدیریت نبود. همیشه گفته‌ام در مشهد که جزو پولدارترین شهرها است کسی نبود به ما کمک‌ کند و استادیوم امام رضا(ع) را به فجر و رقیبان ما می‌دادند. به هر صورت امیدوارم در سال‌های بعد شاهد رشد تیم شهر خودرو باشیم، این تیم همان تیمی است که دو سال قبل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و حالا چنین بلایی سرش آمده است، حیف که اینگونه شد.»

Page Generated in 0.0057 sec