printlogo


کد خبر: 247683تاریخ: 1401/3/11 00:00
نقل قول

کریمی: امیدوار بودیم حداقل یک جام بگیریم
محمد کریمی هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه تیمش با وجود در اختیار داشتن مهره‌های تأثیرگذار نتوانست در این فصل موفقیتی به دست بیاورد این‌طور می‌گوید: «وقتی فصل شروع شد تصور می‌کردیم که امسال حداقل یک جام به دست خواهیم آورد، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. ما در چند بازی حساس موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و در حالی که به امتیازات آن بازی‌ها نیاز داشتیم، با بدشانسی نتیجه نگرفتیم. همین موضوع باعث شد از صدر جدول فاصله بگیریم و در نهایت قهرمانی را از دست بدهیم. قبول دارم که وقتی سپاهان قهرمان نمی‌شود خیلی‌ها از ناکامی حرف می‌زنند، ولی تیم‌های دیگر هم هزینه می‌کنند و اینطور نیست که فقط سپاهان هزینه کند. ما می‌دانیم که هواداران بابت قهرمان نشدن سپاهان احساس خوبی ندارند، ولی خودمان بیشتر از آنها ناراحت هستیم. این فصل که تمام شد، ولی سپاهان با حمایت هواداران می‌تواند فصل بعد قهرمان شود. ما هم می‌دانیم که در لیگ بعدی باید به فکر جبران باشیم.»
کریمی درباره عملکرد خودش می‌گوید: «من همیشه سعی کردم در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم. تجربه من در لیگ امسال بیشتر شد و امیدوارم فصل بعد شرایط بهتری را تجربه کنم. هدفم این است که پیشرفت کنم و به تیم ملی دعوت شوم.»
 
آبشک: از سپاهان و نویدکیا عذرخواهی می‌کنم
محمد آبشک هافبک دفاعی فولاد درباره پیروزی تیمش مقابل فولاد می‌گوید: «برای پیروزی در این بازی تمرین کرده بودیم و برای پیروزی هم انگیزه داشتیم و می‌خواستیم باخت دور رفت را جبران کنیم؛ اما تصور نمی‌کردیم با 3 گل به پیروزی برسیم. به هر صورت در فوتبال گاهی نتایجی رقم می‌خورد که از قبل پیش‌بینی نمی‌شود. خوب بازی کردیم و به هدفی که تمرین کرده بودیم، رسیدیم.»
محمد آبشک بر این عقیده است که تیم فولاد می‌توانست به مقامی بهتر از مقام چهارمی در فصل جاری دست پیدا کند: «ما در ابتدای فصل امتیازات مهمی را از دست دادیم، در یکسری از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و به نظر من می‌توانستیم امتیازات بیشتری را به دست بیاوریم. با این حال باید تلاش کنیم که در بازی آخر پیروز شویم. البته باید به این نکته مهم هم اشاره کنم که باشگاه به هدفگذاری که در لیگ قهرمانان آسیا کرده بود، رسید و امیدوارم در ادامه مسیر هم به عملکرد خوب‌مان ادامه دهیم.»
او دلیل شادی نکردن‌شان را همدردی با مردم آبادان اعلام می‌کند: «خب شادی نکردن ما بعد از گلزنی به همین خاطر بود. سعی کردیم با این کار به مردم آبادان نشان دهیم که با آنها همدرد هستیم. اتفاقی که در آبادان رخ داد دل همه ایرانی‌ها را به درد آورد. این کمترین کاری بود که از دست ما بر‌می‌آمد.» محمد آبشک در پایان با عذرخواهی از محرم نوید‌کیا و نیمکت تیم سپاهان می‌گوید: «من در جریان بازی با یکی دو بازیکن تیم سپاهان کری داشتم و بحث‌هایی در این باره شد. اما اصلاً نیتم توهین به محرم نویدکیا و تیم سپاهان نبود و اگر سوءبرداشتی به وجود آمده است همین‌جا عذرخواهی می‌کنم.»
 
میرجوان: پورمحمد به جای من سیلی خورد
عماد میرجوان مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره حاشیه‌های بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که ناراحتی چند بازیکن نفت MIS را به دنبال داشت این‌طور می‌گوید: «با توجه به عوض شدن اسپانسر باشگاه، یک دست از پیراهن جدید نفت به تیم رسیده بود و چون پیراهن من در نیمه اول خونی شد، بین دو نیمه می‌خواستم آن را عوض کنم که لباس دیگری نداشتیم. این برای یک تیم لیگ برتری زشت است. با همان پیراهن در نیمه دوم بازی کردیم و در دقیقه آخر گل خوردیم. یکی از عوامل باشگاه گفت چرا برد را دو دقیقه حفظ نکردید که من با عصبانیت گفتم خدا را شکر کنید که تیم با یک دست لباس در لیگ برتر ماند. سرپرست تیم حرف بدی به من زد که من پاسخ او را دادم. سرپرست نفت می‌خواست مرا بزند که جلوی او را گرفتند. در این بین مسعود پورمحمد (دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان) از من دفاع کرد که سرپرست به صورت اوسیلی زد.»
او با انتقاد از عضو هیأت مدیره این باشگاه که در هفته‌های اخیر به‌عنوان سرپرست تیم نفت فعالیت کرده می‌گوید: «حسن‌پور در زمان سرمربیگری فکری و تارتار نیز چنین رفتارهایی داشت. او از برخی هواداران خواسته بود به فکری فحاشی کنند تا او خودش استعفا کند. مسعود پورمحمد استشهادیه‌ای از اتفاقاتی که رخ داد، نوشت و حدود 13 بازیکن آن را امضا کردند. او این شکایت را به کمیته اخلاق برد.»
میرجوان قصد جدایی دارد: «من زحمت خودم را برای نفت کشیدم و با این شرایط در تیم نمی‌مانم. 65 تا 70 درصد از باشگاه پول گرفتیم و خدا را شکر که نفت با این امکانات در لیگ برتر ماندنی شد. باشگاه سه مدیرعامل و سه مربی عوض کرد و امیدوارم در فصل آینده موفق باشد.»
 

 


Page Generated in 0.0065 sec