printlogo


کد خبر: 246589تاریخ: 1401/2/22 00:00
طنزیم
حمله مغول‌ها

هومن جعفری
 
تیم شالکه بعد از مدتی دوری از بوندس لیگا، دوباره به این مسابقات برگشت. تا اینجای خبر چیز طنزی پیدا نمی‌شود اما اگر صبر کنید متوجه می‌شوید که قصه چیست. هزاران هوادار شالکه بعد از این پیروزی تصمیم گرفتند از خودشان بامزه‌بازی در‌بیاورند در نتیجه تمام چمن ورزشگاه را به‌عنوان یادگاری با خودشان به خانه بردند! تیر دروازه، تور دروازه و هرچیز دیگری که در دسترس بود توسط عزیزان به گونه‌ای غارت شد که انگار مغول‌ها به آنجا حمله کرده‌اند! خلاصه اینکه شالکه باید ورزشگاهش را کامل بازسازی کند! اگر موافق باشید بازسازی ورزشگاه آنها را بدهیم به پیمانکاران ورزشگاه‌های خودمان! سه سوته با چمن تقلبی و رنگ یک ورزشگاهی تحویل بدهند که خود آلمانی‌ها نفهمند نصفش خاک است!
***
پنج هفته به پایان لیگ، اوضاع چنان قمر در عقرب شده که فقط کماندوهای سازمان ملل را کم داریم. دعوای قهرمانی بالای جدول به نبرد هشتگ‌ها در توئیتر کشیده شده، باشگاه‌ها دوتا دو‌تا و سه‌تا سه‌تا علیه هم لابی بندری می‌روند، بازیکن مصاحبه می‌کند و شایعه تلویحی راه دادن آقای مربی مقابل تیم سابقش را تأیید می‌کند، حراست یک کارخانه صنعتی وارد پرونده شکست عجیب و غریب تیمش مقابل حریف 10 نفره می‌شود، فرزندان مربیان لیگ برتری علیه رقبای پدر خود تیم رسانه‌ای – مجازی تشکیل می‌دهند و تازه اینها نوک کوه یخ است! خدا رحم کند به این پنج هفته باقیمانده!
 
دعای زیرساختی
معمولاً خبر داغ نداریم در این ستون طنز ولی این یکی را اختصاصی رد می‌کنیم، در جریان باشید. یکی از مدیر رسانه‌ای‌های پرحاشیه‌ای لیگ، بعد از پایان فصل برکنار می‌شود! نامبرده آنقدر زیرمیزی علیه مدیرعامل باشگاه اینور و آنور تمرین کرد که سرانجام صبر ایوب مدیرعامل به سر رسید. لیگ که تمام شود، این رفیق‌مان که ید طولایی در ارتباط گرفتن با اکانت‌های آنور آبی دارد، کله می‌گردد.
***
باشگاه شهر‌خودرو در تازه‌ترین اقدام خودش برای جلوگیری از سقوط به دسته پایین‌تر، قائم مقام این باشگاه را به‌عنوان مدیرعامل منصوب کرد! ببینیم رفیق قدیم‌مان در سمت جدید، چقدر با سمت قدیمی‌اش تفاوت ایجاد می‌کند! اسی جان خیلی زمان نداری! حواست باشد!

Page Generated in 0.0051 sec