printlogo


کد خبر: 246587تاریخ: 1401/2/22 00:00
پاسخ گواردیولا به انتقاد پاتریس اورا
می‌خواهی در یونایتد شغل پیدا کنی!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به ادعای پاتریس اورا مبنی بر اینکه او نمی‌خواهد بازیکن بزرگ در تیمش داشته باشد، پاسخ داد.
اورا، بازیکن سابق منچستریونایتد که اکنون به کارشناسی در برنامه‌های تلویزیونی روی آورده، معتقد است که تیم فعلی سیتی به‌شدت فاقد رهبر است و پپ از قصد چنین بازیکنی را برای تیمش به خدمت نمی‌گیرد.
گواردیولا همچنین به شوخی اظهار داشت که شاید اورا با اظهارات خود آنقدر جسورانه عمل می‌کند تا در باشگاه سابقش یونایتد شغلی پیدا کند!
این سرمربی اسپانیایی گفت: شاید [پاتریس] اورا درست می‌گوید یا شاید او نقل قول خوبی می‌کند تا به منچستریونایتد بازگردد و در آنجا کار کند. من در گذشته در بارسلونا، بایرن و منچسترسیتی بازیکنان خوب و باورنکردنی‌ای داشتم. از نظر شخصیتی و حرفه‌ای می‌توانم لیست خوبی از آنها ارائه دهم. اکثر آنها جام‌های جهانی، اروپا، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ‌ها را برده‌اند.
این سرمربی 51 ساله همچنین به ادعای مدافع سابق یونایتد مبنی بر اینکه تیم فعلی او فاقد رهبری و شخصیت است، پاسخ داد. او افزود: «پاتریس، اگر ما با هم بودیم، شخصیت و احترام بازیکنانم را در حال حاضر به شما نشان می‌دادم، کاملاً.»

Page Generated in 0.0059 sec