printlogo


کد خبر: 246580تاریخ: 1401/2/22 00:00
آبی رکوردشکن

 استقلال صدرنشین در دیدار با پدیده قعرنشین مالک توپ و میدان بود و بازی هجومی از خود نشان داد. این تیم در دقایق پایانی به آنچه که بر اساس امیدگل استحقاقش را داشت دست یافت و به گل رسید. آرمان رمضانی تعویض طلایی فرهاد مجیدی بود که توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شود.
 استقلال با هدایت فرهاد مجیدی علاوه بر اینکه تمامی رکوردهای شکست‌ناپذیری یک تیم در یک دوره را سپری کرده با برد مقابل شهرخودرو موفق شد رکورد پرسپولیس با دنیزلی در لیگ ششم و افشین قطبی در لیگ هفتم را بشکند. پرسپولیس تا پیش از بازی هفته بیست و ششم استقلال مقابل شهر‌خودرو رکورد بیشترین شکست‌ناپذیری متوالی در لیگ برتر با ۲۶ بازی را در اختیار داشت. سرخپوشان با هدایت دنیزلی بعد از شکست مقابل پیکان در لیگ ششم تا ۲۶ بازی بعد شکست نخوردند و سپس در ادامه در لیگ هفتم با هدایت قطبی تا هفته هفدهم نباختند. نکته جالب اینکه پرسپولیس این رکورد را در طی ۲ فصل به ثبت رسانده بود و مجیدی توانست این رکورد را در طول یک فصل بشکند.
 استقلال کماکان رکورد کمترین گل خورده در لیگ بیست و یکم را در این بازی حفظ کرد. آنها با 9 گل خورده آمار کمترین گل خورده فصل را در اختیار دارند و در برابر پدیده این آمار حفظ شد. در مقابل پدیده نیز آمار بدترین خط دفاعی لیگ را این بازی تمدید کرد. آنها با 36 گل خورده تا پیش از بازی مقابل استقلال صاحب بدترین خط دفاعی لیگ بودند و با تک گلی که در این بازی پذیرفتند، این آمار به عدد 37 رسید.
 طلسم نبردن‌های استقلال در این بازی شکسته شد. آنها در 3 هفته اخیر لیگ به انضمام بازی نیمه‌‌نهایی جام حذفی رنگ برد را ندیده بودند اما سرانجام در برابر شهر‌خودرو این طلسم شکسته شد و استقلال پس از 59 روز دوباره رنگ برد را دید.
 
 

Page Generated in 0.0057 sec