printlogo


کد خبر: 246578تاریخ: 1401/2/22 00:00
تمامیت‌خواه و با تمرکز!

فرخ حسابی     
 
استقلال در مسیر درستی در حال حرکت است حتی با وجودی که بهترین کیفیت را ارائه نمی‌کند. آنها روحیه شکست‌ناپذیری را از باور به عمل تبدیل کرده‌اند و با اعتماد به نفس در بازی‌های خود به میدان می‌روند.
نکته مثبت استقلال فعلی این است که تمرکز آنها بر بردن است و نه بر نباختن، این یعنی حفظ رکورد برای آنها تبدیل به یک دغدغه دست و پاگیر نشده است.
فرهاد مجیدی و شاگردانش می‌دانند که حتی با وجود اختلاف 6 امتیازی در همین 4 هفته مانده به پایان مسابقات، تساوی نمی‌تواند نتیجه خوبی برای آنها تا قبل از تثبیت قهرمانی باشد. به همین دلیل است که مجیدی از کسب تساوی در بازی مقابل سپاهان هم راضی نبود و تغییراتی را در ترکیب تیمش برای بازی بعدی اعمال کرد و بازیکنانی که عملکرد خوبی در آن بازی نداشتند را بیرون گذاشت.
تساوی با سپاهان در زمین حریف در حالت عادی نتیجه بدی نیست اما برای استقلالی که روحیه جنگندگی و میل به برد را در خود تقویت کرده، این نتیجه رضایتبخش نبود.
مجیدی البته تغییرات پر از ریسکی را در بازی با شهرخودرو در تیمش اعمال کرد که می‌توانست حتی منجر به از دست دادن دو امتیاز مهم بازی شود.
فرمول موفقیت استقلال، تلاش برای حفظ پیروزی در همه بازی‌ها و در همه زمین‌ها و در همه لحظات است. یک تیم تمامیت‌خواه اما با تمرکز.

Page Generated in 0.0057 sec