printlogo


کد خبر: 246577تاریخ: 1401/2/22 00:00
سوژه

عیادت درویش از عیسی و امیری
وحید امیری صبح دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت که این عمل توأم با موفقیت اعلام شد. مدت دوری این بازیکن از میادین، حداقل سه ماه اعلام شده است. همچنین عیسی آل‌کثیر هم در تهران جراحی شد. رضا درویش از این دو بازیکن پرسپولیس عیادت کرد.
 
تمرین با وزنه
تمرین دیروز پرسپولیس با گرم کردن بدن‌ها شروع شد و یک ساعت طول کشید. بازیکنان به همراه مربی بدنساز تیم، کارهای مربوط به دویدن، انجام حرکات کششی و نرمشی را انجام دادند و بعد از حدود 20 دقیقه راهی سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی شدند. سرخپوشان طبق برنامه‌ای که از سوی کادر فنی برای آنها در نظر گرفته شده بود، به انجام کارهای بدنسازی و کار با وزنه پرداختند.
دیروز سعید آقایی هم به دلیل مصدومیت، اختصاصی و زیر نظر کادر پزشکی تیم کار می‌کند اما سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.
پرسپولیس تا قبل از سفر به سیرجان و بازی مقابل سپاهان، دو جلسه تمرینی را در برنامه دارد که طبق برنامه امروز (پنجشنبه) و فردا تمرین می‌کند و بعد از آن تهران را به مقصد سیرجان ترک خواهد کرد.
 
پرسپولیس در کلاب‌هاوس نیست
با توجه به اینکه افراد و صفحاتی با نام پرسپولیس در کلاب‌هاوس در حال فعالیت هستند، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شرکت و مجموعه پرسپولیس هیچ‌گونه فعالیت و صفحه‌ای در فضای مذکور ندارد.
افراد و صفحاتی که تحت این عنوان در کلاب‌هاوس در حال فعالیت هستند، کوچکترین ارتباط و هماهنگی با پرسپولیس ندارند و به این ترتیب بدیهی است که این باشگاه در قبال مسائل و مطالب اعلامی در چنین صفحاتی، هیچ مسئولیتی ندارد. ضروری است هواداران عزیز نسبت به این امر هوشیار باشند، ضمن آنکه اخبار و مواضع رسمی و مورد تأیید باشگاه تنها از طریق سایت باشگاه و رسانه‌های رسمی پرسپولیس که در سایت نیز مشخص است، منتشر خواهد شد.
 
طلسم آقایی مقابل سپاهان
سعید آقایی که در بازی با ذوب‌آهن مصدوم شد و از میدان بیرون رفت احتمالاً این مسابقه را از دست خواهد داد. نکته عجیب اینکه او در دو فصلی که به عضویت پرسپولیس درآمده، به دلایل مختلف نتوانسته در سه بازی اخیر با سپاهان برابر این تیم به میدان برود و در صورتی که روز شنبه هم شرایط حضور در ترکیب این تیم را به دست نیاورد، این طلسم ادامه خواهد داشت.
 
خلیلی نزدیک به ابقا
دیروز قرار بود بعد از جلسه مدیران باشگاه پرسپولیس با پیشکسوتان خواهان مدیریت آکادمی پرسپولیس سرانجام تکلیف مدیر آکادمی روشن شود. قرار بود دیروز محمد محمدی جلساتی با محمد پنجعلی و محمد نوری داشته باشد و برنامه‌های آنها را هم بشنود. در عین حال گفته می‌شد شانس محسن خلیلی برای ابقا در پستش زیاد است و به احتمال زیاد این اتفاق خواهد افتاد. جالب اینکه شنیده شده شنبه حکم مدیریت آکادمی برای خلیلی صادر می‌شود ضمن اینکه مربیان تیم‌های پایه هم توسط او انتخاب شده‌اند و حتی خان‌محمدی با نونهالان تمرینات را هم آغاز کرده است.
 
امیری قبل از اردوی تیم ملی سالم بود
کادر فنی پرسپولیس طی یک سال گذشته بارها به مصدوم برگشتن بازیکنان مهم‌شان بعد از اردوها و بازی‌های ملی اعتراض کرده‌اند و حالا با از دست دادن وحید امیری باز هم روی این مسأله تأکید دارند. البته این واقعیتی است که که از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس هم بدان تأکید می‌شود.
دیروز وقتی مجری یک برنامه تلویزیونی از یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس پرسید «وحید امیری مصدوم به اردوی تیم ملی رسیده و قبل از بازی کره پنج روز تمرین نکرده و روز آخر خودش با آقای اسکوچیچ صحبت کرده و گفته مشکلی ندارم و می‌توانم برای تیم ملی بازی کنم» لشگری جواب داد: «قبل از اردو و زمانی که لیگ بود برای پرسپولیس بازی کرد و همه بازی‌های تیم ملی را هم بازی کرده است. من نمی‌دانم، یک موضوع تخصصی است و باید پزشکان تیم ملی اظهار نظر کنند اما آن چیزی که مشخص است، آقای امیری سالم به تیم ملی رفت چون قبل از آن برای پرسپولیس بازی می‌کرد.»
 

Page Generated in 0.0047 sec