printlogo


کد خبر: 246558تاریخ: 1401/2/22 00:00
سوژه

هنوز قهرمان نشدیم
رمضانی: برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی تلاش کردم
آرمان رمضانی، مهاجم استقلال در صحبت‌هایی متفاوت بار دیگر پیرامون گلزنی در بازی با شهرخودرو حرف‌هایی به زبان آورده است. رمضانی می‌گوید: «در بازی با شهرخودرو یکی از شب‌های خوب زندگی هم برای من هم برای هواداران استقلال بود. وقتی وارد زمین می‌شدم انرژی خیلی مثبتی از طرف هواداران گرفتم.
 انگیزه زیادی هم برای گلزنی داشتم. با لطف خدا و تلاش بچه‌ها توانستم گل بزنم. خدا را شکر آن همه هواداری که به ورزشگاه آمده بودند خوشحال رفتند.» رمضانی در ادامه حرف‌هایش به ماجرای انتقال از پرسپولیس به استقلال اشاره کرد: «واقعاً اوایل شرایط برایم سخت بود ولی هواداران استقلال برایم خیلی انرژی مثبت داشتند. کادرفنی، مجموعه باشگاه و بچه‌های تیم طوری با من برخورد کردند و من را پذیرفتند که انگیزه پیدا کردم تا جواب محبتشان را بدهم. شرایط خیلی سخت بود اما می‌دانستم اگر کسی با تمام توانش تلاش کند، قطعاً خدا، جایی جواب زحمتش را می‌دهد. واقعاً برای رسیدن به پیراهن استقلال خیلی تلاش کردم و خیلی سختی کشیدم. این را صرفاً برای خوشایند هواداران نمی‌گویم. هر وقت و هر چند دقیقه هم که به زمین می‌روم سعی‌ام این است طوری کار کنم که این پیراهن را حفظ کنم. سعی می‌کنم تمام توانم را بگذارم. حالا با گل زدن، نشد با جنگیدن یا دویدن، هر طور بتوانم کمک کنم سعی می‌کنم تمام توانم را بگذارم.» آیا می‌شود به قهرمانی استقلال از همین حالا دل بست؟ مهاجم استقلال پاسخی برای این سؤال دارد: «هنوز هیچ چیزی تمام نشده و فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. همان‌طور که فرهاد مجیدی و کادرفنی گفتند، 4 بازی مانده، باید با تمام وجود برویم و آنها را ببریم. رکوردها را حفظ کنیم تا با امتیاز و شرایط خیلی خوب قهرمانی را بگیریم. قطعاً همه می‌دانند فولاد تیم خیلی خوبی است و در زمین آنها بازی کردن شرایط خاص خودش را دارد ولی با تمام توانمان برای برد می‌رویم. همان چیزی که کادرفنی و هواداران می‌خواهند. ان‌شاءالله خدا کمک کند تا دست پر برگردیم و شرمنده هواداران نشویم.» رمضانی پیامی برای هواداران استقلال دارد: «از آنها تشکر می‌کنم. همیشه و از روز اولی که آمدم به من انرژی مثبت دادند. بازی با شهرخودرو قطعاً بهترین روز زندگی من بود چون هواداران زیادی آمده بودند. وقتی گل زدم و واکنش هواداران را دیدم واقعاً از ته دل خوشحال شدم. خدا را شکر خوشحال به خانه رفتند. این مهم‌ترین اتفاق بود.»
 
 
 پرونده یزدانی و استقلال بسته شد
در حالی که همچنان شایعاتی پیرامون بازگشت سیاوش یزدانی میان استقلالی‌ها دست به دست می‌شود اما این بازیکن به طور قطع فصل بعد در ترکیب تیم ملوان بازی خواهد کرد. یزدانی یک بار از معافیت تحصیلی استفاده کرده و طبق قوانین معافیت تحصیلی فقط یک بار به هر شخص داده خواهد شد و حتی اگر یزدانی در آزمون دکترا نیز پذیرفته شود، نمی‌تواند با معافیت تحصیلی از ملوان جدا شده و برای استقلال بازی کند. بنابراین پرونده بازگشت او به استقلال را باید مختومه دانست. در عین حال نیز از باشگاه ملوان بندرانزلی خبرهایی درباره عقد قرارداد حرفه‌ای برای فصل آینده با این بازیکن به گوش می‌رسد و انزلی‌چی‌ها حتی نام این مدافع را به‌عنوان اولین خرید خود معرفی کرده‌اند تا مشخص شود دیگر یزدانی به استقلال باز نخواهد گشت. درباره محمدحسین مرادمند نیز خبرهای مشابهی به گوش می‌رسد و این بازیکن با‌وجود آنکه توانسته از فرمولی برای معافیت خود بهره بگیرد، اما ظاهراً قصدی برای بازگشت به استقلال ندارد و می‌خواهد در تیم دیگری به فوتبال ادامه دهد. فقدان این دو بازیکن در فصل جاری بیش از همه به سود عارف غلامی شد و این بازیکن بلافاصله بعد از پایان دوران مصدومیت خود توانست بازی در ترکیب استقلال را تجربه کند.
 
 
 پاداش مخفی برای استقلال
بازیکنان استقلال بابت هر پیروزی طبق آیین نامه باشگاه و مفاد موجود در قراردادشان پاداش می‌گیرند و این اتفاق در روزهای پایانی فصل سر و شکل پررنگ‌تری هم به خود گرفته است. بازیکنان استقلال جدا از پاداش‌های ثبت شده بابت پیروزی‌های احتمالی در هفته‌های باقیمانده لیگ برتر وعده دریافت جوایز ویژه‌ای را نیز گرفته‌اند و ارقام بیشتری احتمالاً به حسابشان واریز می‌شود ولی مسئولان باشگاه به آنها توصیه کرده‌اند اگر چنین اتفاقی رخ داد، پیرامون این مسأله نه تنها با رسانه‌ها بلکه حتی با رفقای فوتبالیست خود در سایر تیم‌ها هم صحبت نکنند و اجازه بدهند همه چیز در نهایت آرامش جلو برود. البته در نظر گرفتن پاداش ویژه مسأله عجیب و غریبی نیست و همین حالا هم تعداد زیادی از تیم‌های لیگ برتری و حتی دسته اولی بابت پیروزی در هفته‌های باقیمانده مسابقات ارقام خاصی را به پاداش‌های معمول بازیکنان و مربیان خودشان اضافه کرده‌اند.
 
 
 استقلال با سه برد دیگر حتماً قهرمان می‌شود
شرایط جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر به گونه‌ای است که استقلال شانس اول فتح این مسابقات به حساب می‌آید. شاگردان فرهاد مجیدی به لطف نباختن در طول فصل و جمع‌آوری امتیازات لازم حالا ۶ امتیاز از پرسپولیس بالاتر هستند و همین مسأله می‌تواند کمک شایان توجهی در راه فتح لیگ بیست و یکم به آنها بکند. استقلالی‌ها در صورت کسب سه پیروزی دیگر تحت هر شرایطی و بدون توجه به نتایج پرسپولیس (حتی اگر سرخپوشان هر چهار مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارند)عنوان قهرمانی رقابت‌های این فصل را به خودشان اختصاص خواهند داد. البته دیدار‌ها به گونه‌ای است که احتمالاً هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در ادامه مسابقات امتیاز از دست می‌دهند.
 
 
پسر فرهاد زوج  آرمان رمضانی
گل به یادماندنی آرمان رمضانی در دقیقه 89 بازی با شهرخودرو اختلاف استقلالی‌ها را با تیم دوم به شش امتیاز افزایش داد و آنها را بیش از پیش به قهرمانی در لیگ امیدوار کرد. شاید بتوان گل رمضانی را در کنار گل دقیقه 80 رودی ژستد در دربی مهم‌ترین گل‌های این فصل استقلال نامید. دو گلی که اختلاف شش امتیازی را با تیم دوم در دو مقطع حساس فصل حفظ کردند و خیال شاگردان فرهاد را برای ادامه راه تا قهرمانی تا حد زیادی راحت کردند. بدون شک اگر استقلال قهرمان لیگ شود که احتمالش بالای 80 درصد است، گلزنی این دو بازیکن که سهم بالایی در موفقیت این تیم داشتند، بسیار برجسته خواهد شد. البته در چهار بازی آتی اگر این دو بازیکن بار دیگر موفق به گلزنی شوند بیش از هر زمان دیگری از آنها به عنوان اهرم‌های مهم قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم یاد خواهد شد. باید منتظر عملکرد ژستد و رمضانی در بازی‌های آتی بود. مهاجمانی که کم گل می‌زنند اما گل‌های ارزشمندی را به ثبت رسانده‌اند.

 


Page Generated in 0.0061 sec