printlogo


کد خبر: 246557تاریخ: 1401/2/22 00:00
استقلال برای قهرمانی هیچ اهرم فشاری نداشت
برومند: با بیش از 6 امتیاز اختلاف با پرسپولیس قهرمانیم

ایمان گودرزی  
 
پرویز برومند پیشکسوت و سنگربان سابق استقلالی‌ها راه استقلال را برای قهرمانی کاملاً هموار می‌داند و معتقد است که شاگردان فرهاد با بیش از شش امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان خواهند شد و هیچ حاشیه‌ای جلودار راه آبی پوشان نخواهد بود.
 
 بازی با شهر خودرو را چطور ارزیابی کردید؟
بازی حساسیت بسیار ویژه‌ای برای دو تیم داشت. همین حساسیت بالا باعث شد که بازی کیفیت چندانی نداشته باشد. شهرخودرو چیزی برای از دست دادن نداشت و بازیکنان این تیم با دوندگی بسیار بالا مانع خودنمایی استقلالی‌ها شدند. خوشحالم که 3 امتیاز بازی را کسب و دل هواداران را شاد کردیم.
اختلاف شش امتیازی با تیم دوم را حاشیه امنیتی تا پایان فصل می‌دانید؟
از شروع نیم فصل گفتم استقلال قطعاً با اختلاف بیش از شش امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان خواهد شد. این تیم، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت شایسته‌ قهرمانی هستند. باز هم می‌گویم استقلال با بیشتر از شش امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان خواهد شد و با این قهرمانی تلخی ناکامی در جام حذفی از بین می‌رود و آن را فراموش خواهیم کرد.
دلیل افت آمار گلزنی مهاجمان استقلال از نظر شما چیست؟
از ابتدای فصل وضعیت تیم به همین صورت بوده. همه‌ این آمارها به تاکتیک تیم و سرمربی بستگی دارد. سرمربی باهوش از بازیکنانی پشت مهاجم‌ها استفاده می‌کند که بتوانند گلزنی کنند. در بازی‌های حساس پیش رو از مهاجمان تیم انتظار می‌رود که خودشان را نشان بدهند و گلزنی کنند.
چهار بازی پایانی پیش روی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال باید مقابل فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان در هفته‌های باقیمانده به میدان برود. به جز بازی با نفت مسجد سلیمان قطعاً سه بازی اول مهم‌ترین و زیبا‌ترین بازی‌های این فصل استقلال خواهد شد. هر زمان که تیم اسم و رسم‌داری مقابل استقلال قرار گرفته، آبی‌ها پا پس نگذاشته‌اند. مطمئن باشید در این سه بازی شکست نخواهیم خورد و بازی‌های پر گلی از آب در خواهد آمد. این تیم‌ها به زمین می‌آیند تا خود را اثبات کنند و تیمی هم که جلوی استقلال فوتبال بازی کند قطعاً مغلوب بازی خواهد بود.
صحبت‌هایی می‌شود که استقلال به لطف داوری و وزارت ورزش این نتایج را کسب کرده است.
فقط تأسف می‌خورم برای افرادی که چنین حرف‌هایی را می‌زنند. خواه خودی باشند و خواه غیر خودی، این حرف‌ها و بهانه‌ها فقط ساخته ذهن و روح و مغز معیوب و بیمار این افراد است و کسی که این صحبت‌ها را می‌کند قطعاً خودش مشکل دارد. استقلال برای قهرمان شدن هیچ اهرم فشاری جز تلاش خودش و حمایت هواداران نداشته است.

Page Generated in 0.0056 sec