printlogo


کد خبر: 246552تاریخ: 1401/2/22 00:00
استقلال

 مربیان استقلال خیال یامگا را راحت کردند
تمرکزت را به خاطر آقای گل شدن بر هم نزن
در ابتدای فصل هنگامی که کوین یامگا به استقلال پیوست کمتر کسی تصور می‌کرد این بازیکن بتواند حضوری موفق در جمع یاران فرهاد مجیدی داشته باشد ولی نه تنها چنین اتفاقی رخ داد بلکه مرد فرانسوی استقلال به بهترین گلزن این فصل این تیم هم بدل شد. او حالا با به ثمر رساندن ۱۰ گل رقابت تنگاتنگی با گادوین منشا برای کسب عنوان آقای گلی این فصل دارد و البته از منشا سه گل عقب‌تر است ولی کادر فنی استقلال به یامگا تأکید کرده‌اند اصلاً تمرکزش را به خاطر این مسأله بر هم نزند‌. مربیان استقلال به این بازیکن گفته‌اند توانایی‌هایش از نظر آنها کاملاً اثبات شده و دلشان می‌خواهد او طی چهار بازی باقی مانده دقیقاً مانند دیدارهای قبلی کاملاً در اختیار تیم باشد و وظایفی که روی دوشش قرار می‌گیرد را انجام بدهد. کادر فنی استقلال به یامگا گفته‌اند حتی اگر در چهار دیدار پیش رو گلی هم به ثمر نرساند ولی عملکردش در زمین مثبت باشد، از نظر آنها کاملاً مورد تأیید است و احتیاج نیست فکر خود را حتماً مشغول کسب عنوان آقای گلی مسابقات کند.
 
 
 برای جشن قهرمانی
استقلال ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی را می‌خواهد
خوشبختانه به لطف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون وسیعی که طی چند ماه گذشته صورت گرفت، ویروس کرونا در کشور روز به روز ضعیف‌تر می‌شود و تعداد مبتلایان به طرز قابل ملاحظه‌ای رو به نزول گذاشته است. حالا دیگر دیدن خبر مربوط به تک رقمی شدن فوتی‌های روزانه در ایران بابت کرونا اصلاً اتفاق عجیبی نیست و اتفاقاً بسیار هم خوشحال کننده است. با این روند اگر مشکلات تازه‌ای رخ ندهد قطعاً طی چند هفته آینده شرایط بهتر هم خواهد شد و فوتبالی‌ها نیز می‌خواهند از وضعیت مذکور به نفع تیم‌های خودشان استفاده کنند. برای مثال، مقامات باشگاه استقلال در تلاش هستند تا ستاد ملی مبارزه با کرونا این مجوز را برایشان صادر کند که در مسابقه آخر این فصل برابر نفت مسجد سلیمان که هشتم خردادماه برگزار می‌شود، تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی در اختیار آنها قرار بگیرد چون اگر عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ برتر را به دست آورند، پس از پایان بازی مراسم اهدای جام وجود خواهد داشت و استقلالی‌ها دلشان می‌خواهد در ورزشگاهی مملو از هوادار کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند. خواسته‌ای که البته باید دید شرایط برای اجابت آن فراهم می‌شود یا اینکه چنین مجوزی صادر نخواهد شد؟
قدر مسلم اینکه اگر شاهد جهش مخرب جدیدی نباشیم و روند رعایت مردم در شرایط مطلوب باقی بماند، به احتمال بسیار زیاد از هفته آغازین فصل آینده می‌توان تمام ظرفیت ورزشگاه‌ها را به هواداران اختصاص داد.
 
 
 دعوت باشگاه استقلال از پیشکسوتان
در جشن قهرمانی کنار ما باشید
شرایط کاری و ویژگی‌های فرهاد مجیدی هنگام هدایت استقلال به گونه‌ای است که اغلب پیشکسوتان این باشگاه ترجیح می‌دهند سر تمرینات حضور پیدا نکرده و شب‌های قبل از مسابقات مهم نیز در اردوی آبی‌ها حاضر نشوند چون خودشان می‌دانند فرهاد مجیدی دلش می‌خواهد استقلال در نهایت تمرکز و آرامش کار کند و باید به این سبک کاری احترام گذاشت چون به هر حال تا اینجای فصل کاملاً موفق عمل کرده و حتی یک شکست نیز در کارنامه‌اش ثبت نشده است ولی داستان جشنی که در صورت قهرمانی استقلال برپا خواهد شد، کاملاً متفاوت خواهد بود. اگر استقلال قهرمان لیگ برتر شود قاعدتاً کاپ قهرمانی روز هشتم خرداد ماه در ورزشگاه آزادی و پس از بازی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اعطا می‌شود و مدیران باشگاه از همین حالا در تدارک آن هستند تا تعداد زیادی از چهره‌های قدیمی استقلال را برای حضور در آن مسابقه به ورزشگاه آزادی دعوت کنند و جایگاه ویژه‌ای را هم برای آنها در نظر بگیرند تا از نزدیک شاهد قهرمانی تیم محبوب‌شان در کنار هواداران استقلال باشند.

 


Page Generated in 0.0068 sec