printlogo


کد خبر: 246551تاریخ: 1401/2/22 00:00
خبر

 ژاوی: نمی‌توانیم بر سر جذب بازیکنان رقابت کنیم
لالیگا رو به پایان است و بارسلونا تابستان پرچالشی را پیش رو خواهد داشت. هنگامی که از ژاوی درباره انتقال ارلینگ هالند به منچستر سیتی سؤال شد، او گفت: «مایه شرمساری است. ما اصلاً نتوانستیم بر سر جذب او رقابت کنیم.» بارسلونا بودجه اندکی برای انتقالات در اختیار دارد و تمرکزش را روی تمدید قرارداد عثمان دمبله و گاوی گذاشته. آنها همچنین آندریاس کریستنسن و فرانک کسیه را در تابستان خواهند گرفت.
 
چفرین: شاید رئال، بارسا و یووه را از لیگ قهرمانان کنار بگذاریم
الکساندر چفرین، رئیس یوفا، گفته که رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس شاید از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شوند. این سه باشگاه همچنان به‌دنبال تشکیل سوپرلیگ اروپا هستند. ایده سوپرلیگ در تابستان گذشته مطرح شد، اما به شکست انجامید؛ با این حال، این سه باشگاه هنوز بر سر ایده خود هستند. دادگاهی در مادرید به یوفا اجازه داده که این سه باشگاه را با تنبیه روبه‌رو کند و چفرین گفته: «اول اینکه ممکن است به این حکم اعتراض کنند. زمانی که همه چیز قطعی شد، وارد عمل می‌شویم. می‌توان هر باشگاهی را تنبیه کرد. برخی در این زمینه تردید دارند، اما اشتباه می‌کنند. قواعد برای همه یکی است. برخی می‌گویند یوفا میلیاردها یورو درآمد دارد، در حالی که 93/5 درصد درآمد لیگ قهرمانان به باشگاه‌ها می‌رسد. اما وقتی کسی گوش نمی‌کند، چطور می‌توانیم این را توضیح دهیم؟ چه من را باور کنید و چه نه، با همه باشگاه‌ها برخورد یکسانی خواهیم داشت، چه از اسلوونی، کشور خود من باشند، چه باشگاه‌های بزرگی در فوتبال اروپا.» از چفرین به‌صورت مستقیم سؤال شد که آیا ممکن است رئال، بارسا و یووه از مسابقات یوفا کنار گذاشته شوند و او گفت: «البته که ممکن است. اما این تصمیم کمیته انضباطی یوفا است، که مستقل است.»
 
 تیلمانس به‌دنبال حضور در لیگ قهرمانان
یوری تیلمانس در صورت جدایی از لسترسیتی به باشگاهی خواهد رفت که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد. آرسنال این بازیکن بلژیکی را زیر نظر دارد. لستر در پایان فصل او را خواهد فروخت، چرا که از قرارداد او تنها حدود یک سال باقی مانده است. آرسنال امید بسیاری به صعود به لیگ قهرمانان دارد.
 
ویلا ،کوتینیو را می‌خرد
استون ویلا در مراحل پایانی جذب دائمی فیلیپه کوتینیو است. استیون جرارد، مربی این تیم گفته: «تکرار می‌کنم که با تمام وجود دنبال این هستم که کوتینیو را همین‌جا نگه داریم.»
 
پیشنهاد کاتالان‌ها برای گریمالدو
بارسلونا 25 میلیون یورو برای جذب الخاندرو گریمالدو از بنفیکا پیشنهاد خواهد داد. این بازیکن 26ساله دوران فوتبالش را از لاماسیا آغاز کرد و در فصل 22-2021 هم یکی از ستارگان بنفیکا بوده است. مشخص نیست که بنفیکا پیشنهاد بارسا برای این مدافع چپ بااستعداد را بپذیرد.
 
 بارسلونا مدافع سابق رئال را می‌خواهد
بارسلونا قصد دارد در تابستان، سرخیو رگیلون، مدافع کناری تاتنهام را جذب کند. این بازیکن 25ساله پیش‌تر در رئال مادرید بازی کرده است و در حال حاضر آنتونیو کونته، مربی تاتنهام، اعتقاد چندانی به او ندارد و کمتر او را در پست دفاع چپ به کار می‌گیرد.
 
پوگبا در رادار مادریدی‌ها
پل پوگبا، هافبک منچستر یونایتد، همچنان در رادار رئال مادرید قرار دارد. این بازیکن 29ساله در پایان قراردادش، در تابستان از یونایتد می‌رود و پیشنهادهایی از پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس هم دارد. او از مقصد خود برای فصل آینده حرفی نزده اما به طور قطعی به نزدیکان خود اعلام کرده که به تیمی در خارج از فوتبال انگلیس خواهد رفت و دیگر قصد ادامه فوتبال در لیگ برتر انگلیس را ندارد.
  
رئال خواهان گنابری
رئال مادرید به جذب سرژ گنابری، ستاره بایرن‌مونیخ علاقه دارد. گنابری در هر کدام از شش فصل اخیر در بوندس‌لیگا، تعداد گل‌هایش را دورقمی کرده است و در لیگ قهرمانان هم بسیار باتجربه است. رئال می‌خواهد او در سمت راست خط حمله بازی کند و وینیسیوس هم در سمت چپ خط حمله به میدان برود تا یک خط آتش رؤیایی را برای فصل آینده داشته باشد.

 


Page Generated in 0.0061 sec