printlogo


کد خبر: 246539تاریخ: 1401/2/22 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 در برخی رسانه‌های ورزشی نوشته شده که هواداران استقلال، تیم لیورپول را دوست دارند. من هم می‌گویم تمام فوتبالیست‌های ایرانی تیم لیورپول را دوست دارند چون در این تیم بازیکن متدین و معتقد مسلمانی به‌ نام مجمد صلاح بازی می‌کند. علاوه بر او بازیکن مسلمان دیگری به نام سعد مانع در لیورپول بازی می‌کند که تمام درآمد خود را صرف آبادانی روستاهای سنگال می‌کند. پس همین عوامل است که باعث محبوبیت این تیم در بین اهالی مردم ایران شده است.
کیوان از تهران
 
به‌به چه بردی و چه بازی جالبی بود! البته با فعل معکوس، نمی‌دانم چرا بازی‌های آخر فصل برای تیم استقلال شده بازی مرگ و زندگی!؟ هر چند استقلال پیروز میدان شد اما همه می‌دانند که تیم استقلال در این بازی‌های باقی مانده نیاز به ترکیب و چیدمانی از بازیکنان خلاق و با انگیزه دارد. کادر فنی باید دنبال بهترین راهکار باشد.
ریاضی از اهواز
 
یک ماه پیش محتوای صفحه آخر روزنامه ایران ورزشی خیلی جالب و خواندنی بود اما این روزها موضوع اخبار این صفحه کاملاً عوض شده و فقط گزارش و اخبار مربوط به تیم‌های سرخابی در آن منتشر می‌شود. چنین به نظر می‌رسد که کم‌کم اخبار این روزنامه وزین تغییر می‌کند و فقط گزارش تیم‌های پرسپولیس و استقلال اطلاع‌رسانی می‌شود!
خلیفه از شیراز
 
پرسپولیس طی 10 سال اخیر 5 بار قهرمان لیگ برتر شده و 2 سری هم نایب قهرمان شده است که آن 2 سری مربی‌های پرسپولیسی یعنی تارتار و گل‌محمدی قهرمانی را از پرسپولیس گرفتند؛ این کاری بود که نظیر آن را هیچ مربی استقلالی نتوانسته در  برابر پرسپولیس انجام دهد.
حسین آباد از تهران
 
سلام بر ایران ورزشی‌ها، لطفاً اگر امکان دارد راجع به ورزش بانوان بیشتر بنویسید.
الهام از تهران

 


Page Generated in 0.0046 sec