printlogo


کد خبر: 246538تاریخ: 1401/2/22 00:00
لژیونرها

 شارلروا به سهمیه اروپایی نرسید

نیمکت‌نشینی قلی‌زاده، نگرانی اسکوچیچ
در آخرین بازی هفته چهارم مرحله گروهی پلی‌آف لیگ کنفرانس ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا در حالی که علی قلی‌زاده را برخلاف سه مسابقه گذشته‌اش در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، در ورزشگاه چِگکا آرنا به مصاف تیم رده دومی خنک رفت. یاران قلی‌زاده که در سه مسابقه دور رفت مرحله پلی‌آف موفق به کسب پیروزی نشده و دو شکست متوالی و یک تساوی داشتند، در دیدار برگشت مقابل خنک هم نتوانستند به برتری برسند و مغلوب شدند.
تیم فوتبال شارلروا در مسابقه خارج از خانه مقابل خنک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا ۲۸ امتیازی و در رده چهارم جدول مرحله گروهی پلی‌آف لیگ کنفرانس ژوپیر لیگ بلژیک بماند و نتواند به سهمیه اروپایی برسد. علی قلی‌زاده، وینگر ایرانی شارلروا در دیدار مقابل خنک سی و چهارمین بازی فصل خود در رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک را انجام داد و از دقیقه ۵۹ وارد زمین شد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. او که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی محسوب می‌شود، این روزها شرایط مناسبی را در شارلروا سپری نمی‌کند و همین مسأله می‌تواند نگرانی دراگان اسکوچیچ را به همراه داشته باشد.
 
 
ستاره تیم ملی میان بهترین گلزنان اروپایی
جایگاه چهاردهم برای طارمی
فوتبال باشگاهی در اروپا به ایستگاه‌های پایانی خود رسیده و مهاجمان و گلزنان برتر سعی دارند خود را به جمع بهترین‌ها برسانند. در لیست برترین گلزنان فصل 2022-2021، تیم ملی کشورمان یک نماینده بخصوص دارد و مهدی طارمی در بین بهترین‌ها جا گرفته است.
کفش طلای اروپا به نظر به لواندوفسکی خواهد رسید زیرا با اختلاف بهترین گلزن اروپاست. ایموبیله، داروین نونز و کریم بنزما در رده‌های بعدی قرار دارند و پاتریک شیک، هم‌تیمی آزمون نیز در رتبه ششم جای گرفته است. مهدی طارمی با 21 گل زده در 2343 دقیقه در رده چهاردهم گلزنان برتر فوتبال اروپا قرار دارد.

Page Generated in 0.0068 sec