printlogo


کد خبر: 246537تاریخ: 1401/2/22 00:00
اشتباهات عجیب و غریب از کوپال تعجب‌آور بود
عنایتی: مسئولان مشهد به شهرخودرو خنجر زدند

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار درباره باخت تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز می‌گوید: «در ابتدا به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم که یکی از نقاط مثبت این بازی حضور هواداران باشوق این تیم بود. ما بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم پیروزی را کسب کنیم. ما از داوری خیلی متضرر شدیم، شما دیدید من هیچ وقت از داوری گله نمی‌کنم اما کوپال ناظمی از داورانی است که وجهه بسیار خوبی دارد. فکر می‌کنم داور می‌خواست جو ورزشگاه آرام باشد؛ چه تیمی بهتر از هوادار که تماشاگر ندارد و در جدول رده‌بندی شرایطش خوب است و همه مسائل باعث شد که اشتباهات تأثیرگذاری داشته باشد. باید دو بازیکن تراکتور در طول بازی اخراج می‌شدند.
گل دقیقه 48 که ما خوردیم داور باید یک دقیقه قبل از آن سوت پایان نیمه اول را می‌زد چون تایم تمام شده بود اما در این صحنه هم داور اشتباه کرد. من هیچ وقت درباره داوری حرف نمی‌زنم چون می‌دانم آنها قشر زحمتکشی هستند اما این همه اشتباهات عجیب و غریب از کوپال تعجب‌آور بود و در واقع او خیلی از صحنه‌ها را برعکس سوت می‌زد. صحنه‌هایی که حتی به یک فرد عادی نشان می‌دادی بهتر تصمیم می‌گرفت. ما این بازی را نباختیم در عوض خیلی هم از بازیکنانم راضی هستم. آنها با رشادت خوبی بازی کردند. دو گل هم زدیم. فرصت‌های خوبی هم آخر بازی داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.»
آنها روز شنبه میزبان فجرسپاسی خواهند بود: «من در ابتدا باید بگویم خیلی تأسف دارد که بعد از چند سال فجرسپاسی به لیگ برتر صعود کرده اما شرایطش این‌گونه است. بازی کردن مقابل این‌گونه تیم‌ها از بازی مقابل تیم‌های بالای جدولی سخت‌تر است. فجر چیزی برای از دست دادن ندارد و باید مقابل این تیم هوشیار باشیم.»
عنایتی نگرانی‌هایی هم بابت تیم شهرش دارد: «متأسفم برای مسئولان شهر خودم که فقط شعار دادند اما از پشت خنجر زدند. شهرخودرو خیلی تنها بود و در پشت صحنه این تیم را خیلی اذیت کردند. گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد و من در یک فرصت خوب تمام مسائل را خواهم گفت تا هواداران همه چیز را بفهمند. شما نگاه کنید بازی لیگ دو در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شود اما شهرخودرو که بازی دارد بازی باید در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شود. باید فاتحه فوتبال مشهد را خواند که می‌خواستند این تیم سقوط کند که فکر می‌کنم دارند به آرزویشان می‌رسند.»
 

Page Generated in 0.0055 sec