printlogo


کد خبر: 245823تاریخ: 1401/2/5 00:00
درویش: رادو راهی برای مذاکره باز نگذاشته

پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی بزرگی بار دیگر مواجه شده است. بدهی‌های خارجی و مطالبات بازیکنان کنونی و البته نزدیک شدن به نقل و انتقالات. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه چه برنامه‌ای برای پرداخت بدهی‌های باشگاه دارد این‌طور پاسخ می‌دهد: چاره‌ای نداریم و خلاصه باید چاره‌ای برای آن انجام دهیم. رقم بسیار سنگین است و اگر بخواهیم مجوز حرفه‌‌ای‌گری بگیریم اولین مبحثش این است که انضباط مالی داشته باشیم.
درویش مدعی شده برای حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا فرصت کمی دارند و باید هر چه زودتر موانع را برطرف کنند: ما برای مجوز حرفه‌ای سه ماه فرصت داریم و الان هم یک گارگروهی را گذاشته‌ایم که مسائل را پیگیری کند. مسلماً هواداران انتظار دارند که تیم بار دیگر فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد و به‌عنوان نماینده شایسته ایران در این رقابت‌ها حاضر باشد. تمام تمرکز و تلاش ما هم این خواهد بود که به این هدف برسیم و باید موانع را برطرف کنیم.
درویش درباره پرونده شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس توضیح می‌دهد: چند بار با یکدیگر مذاکره کرده اما به جوابی نرسیده‌ایم. وقتی ایشان از پرسپولیس به این شکل شکایت می‌کند دیگر راهی برای مذاکره نگذاشته است. او اگر می‌خواست مذاکره کند، شکایت نمی‌کرد. با دو وکیل ایرانی هم صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم تا در این پرونده به ما کمک کنند. دنبال هر راهی هستیم تا از حق پرسپولیس در این پرونده دفاع کنیم.
درویش در ادامه گفت: این که چرا با وجود باقی ماندن قراردادش با وی تمدید کرده‌‎اند را باید از کسانی که چنین قراردادی را می‌بندند بپرسید.
در فاصله شش هفته به پایان فصل و اختلاف شش امتیازی، پرسپولیس شانس قهرمانی دارد؟ درویش در جواب به این سؤال گفت: ما تا روز آخر در کنار بازیکنان‌مان و کادر فنی و با حمایت هواداران برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم. هواداران پرسپولیس تا لحظه آخر در کنار ما خواهند بود و با حضور همه جانبه و حمایت ویژه خود به بازیکنان و اعضای تیم دلگرمی خواهند داد تا بهترین اتفاق را شکل دهیم و بازیکنان و اعضای کادرفنی هم مسلماً تا لحظه آخر خواهند جنگید.
 
 
 

Page Generated in 0.0058 sec