printlogo


کد خبر: 245822تاریخ: 1401/2/5 00:00
خبر

پیشنهاد تایلندی به اسدی
رضا اسدی شماره 8 این فصل پرسپولیس با پیشنهادی از باشگاهی در شرق آسیا مواجه  و پیش قرارداد نیز برای او ارسال شده است. بنا بر این پیشنهاد او برای دو سال حضور در تیم تایلندی مبلغ 8/1 میلیون دلار را دریافت خواهد کرد که شامل دستمزد، آپشن‌ها و منزل مسکونی و خودروی شخصی نیز خواهد بود.  افبک پرسپولیس با توجه به ارسال پیش قرارداد یک هفته بیشتر برای امضا و پاسخ به تیم جدید خود زمان ندارد و طبق ادعای نزدیکانش تصمیم نهایی‌اش را در این باره گرفته است! مدیربرنامه اسدی هم خبر انتقال وی و پذیرش آن از سوی این بازیکن را تأیید کرده است.
 
اطمینان از کسر محرومیت 
از چند روز قبل بحث‌هایی درباره احتمال کاهش محرومیت یحیی گل‌محمدی شنیده شده است. یحیی به خاطر دربی شش جلسه محروم شد که دو جلسه آن تعلیقی است اما باشگاه پرسپولیس خیلی فوری نسبت به این رأی اعتراض کرده و امیدوار است در کمیته استیناف کم شود. دیروز مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به محرومیت سنگین گل‌محمدی مدعی شد با اعتراض به این حکم، میزان محرومیت را کاهش خواهند داد: فردای همان روز به رأی اعتراض کردیم و با توجه به استدلالی که داشتیم مطمئن هستیم که رأی و جریمه کمتر خواهد شد.
 
تدارکاتی با نیروی زمینی
تیم پرسپولیس در ادامه برنامه آماده‌سازی خود در تعطیلات لیگ برتر روز چهارشنبه به مصاف تیم نیروی زمینی می‌رود.
این دومین بازی دوستانه سرخپوشان پیش از شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود. با توافق کادر فنی دو تیم این بازی پشت درهای بسته و در ورزشگاه کاظمی برگزار می‌شود.
 

Page Generated in 0.0058 sec