printlogo


کد خبر: 245815تاریخ: 1401/2/5 00:00
رزمی

حضور مهدی‌زاده با نام «باشگاه انقلاب»
شکست تنها کاراته‌کای ایران در پرتغال
در شرایطی که تیم ملی کاراته ایران در رقابت‌های پرتغال حاضر نشد، امیر مهدی‌زاده به تنهایی به این رقابت‌ها رفت و با دو شکست خیلی زود به کار خود پایان داد.
دومین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان ۲۰۲۲ جمعه (دوم اردیبهشت ماه) با حضور ۲۹۴ کاراته‌کا از ۵۳ کشور به میزبانی پرتغال در «ماتوسینهوس» آغاز شد و عصر دیروز با برگزاری دیدارهای نهایی به پایان رسید.
کاراته‌کاهای ایران در این مرحله از رقابت‌های کاراته وان نیز همانند مرحله نخست به میزبانی امارات غیبت داشتند، اما امیر مهدی‌زاده در ۶۷- کیلوگرم با نام «باشگاه انقلاب» در مسابقات به روی تاتامی رفت.
مهدی‌زاده که پس از رقابت‌های انتخابی تیم ملی در آبان ماه ۱۴۰۰ و شکست برابر رقیبان خود دیگر در اردوهای تیم ملی کاراته ایران حضور ندارد، در مسابقات کاراته وان پرتغال در گروه پنجم وزن ۶۷- کیلوگرم به مصاف حریفانی از ایتالیا و ژاپن رفت و با قبول دو شکست به ترتیب با نتایج ۳ بر یک و یک بر صفر به کارش پایان داد.
 
 
 طلای پومسه جهان برای تکواندوکار 65 ساله ایران
نادر خدامرادی نماینده تیم پیشکسوتان پومسه ایران در روز پایانی مسابقات با غلبه بر حریفی از کره جنوبی، طلایی شد.
در روز پایانی دوازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان که در کره جنوبی برگزار شد، نادر خدامرادی پومسه‌رو شایسته کشورمان در بخش انفرادی و رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال توانست با اقتدار عنوان قهرمانی جهان را در اولین حضور خود به دست آورد. خدامرادی توانست اولین مدال ایران در رده سنی زیر 65 سال را تصاحب کند.
 
 
بابایی، سرپرست سازمان لیگ تکواندو شد
با حکم هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، مصطفی بابایی به‌عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب شد. در ادامه تغییراتی که در فدراسیون تکواندو در حال انجام است، هادی ساعی، سرپرست جدید سازمان لیگ را منصوب و بابایی را برای این سمت انتخاب کرد. بابایی از سال ۸۶ به‌مدت ۱۰ سال مدیر اجرایی لیگ‌های نوجوانان کشور را برعهده داشت. او همچنین از سال ۹۶ به‌مدت ۳ سال مدیر اجرایی لیگ برتر بزرگسالان و نیز به‌مدت ۲ سال به‌عنوان دبیر در سازمان لیگ مشغول فعالیت بوده است.

 


Page Generated in 0.0047 sec