printlogo


کد خبر: 245814تاریخ: 1401/2/5 00:00
توپ و تور

بردیا و صابر به تیم ملی والیبال می‌رسند
تیم ملی والیبال ایران که این روزها تمریناتش را در تهران دنبال می‌کند، از روز سه‌شنبه، بردیا سعادت و از روز جمعه، صابر کاظمی را در اختیار دارد. تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۴۰۱ چهار رویداد جام واگنر، لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، والیبال قهرمانی مردان جهان و بازی‌های آسیایی را در پیش دارد که برای حضور در این رقابت‌ها، اردوی آماده‌سازی تیم ملی از روز شنبه (۲۰ فروردین‌ماه) با حضور ۱۹ بازیکن در فدراسیون والیبال آغاز شده است. بر اساس تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، لژیونرها بعد از پایان مسابقات باشگاهی و استراحت پنج روزه به اردو ملحق می‌شوند. در همین رابطه بردیا سعادت از روز سه‌شنبه (ششم اردیبهشت) در اردوی تیم ملی حاضر شده و صابر کاظمی نیز از روز جمعه (نهم اردیبهشت) به ملی‌پوشان اردو ملحق می‌شود.
 
 
رقابت برترین‌های هندبال در پلی‌آف لیگ برتر
چهار تیم راه‌یافته به مرحله پلی‌آف لیگ برتر هندبال مردان از امروز رقابت خود را در مرحله پلی‌آف آغاز می‌کنند. مسابقات لیگ برتر هندبال مردان به مرحله پلی‌آف رسید و چهار تیم برتر امروز باید در مرحله رفت به مصاف یکدیگر بروند.
تیم شهید شاملی کازرون که در فصل قبل تنها با یک شکست مقابل سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود باید در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود. ذوب‌آهن اصفهان نیز در پایان مرحله برگشت با ۲۵ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (دوشنبه ۵ اردیبهشت) در سالن ملت اصفهان برگزار می‌شود. سپاهان اصفهان نیز که با ۳۴ امتیاز و با تفاضل گل بیشتر نسبت به شاملی صدرنشین شد باید در دومین دیدار از مرحله پلی‌آف به مصاف تیم رده چهارمی مس برود. این دیدار نیز امروز از ساعت ۲۲:۳۰ در سالن تجلی اصفهان برگزار می‌شود. مرحله برگشت این مسابقات قرار است ۱۱ اردیبهشت انجام شود. مرحله فینال و رده‌بندی نیز ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان مشخص شود.
در مرحله پلی‌آف تیم‌ها بدون امتیاز هستند و هر تیمی که بتواند امتیاز بیشتری بگیرد به‌عنوان فینالسیت به مرحله بعد راه پیدا می‌کند. این مسابقات به‌صورت رفت و برگشت انجام می‌شود تا در نهایت تکلیف قهرمان مشخص شود. مسابقات فینال و رده‌بندی در تهران دنبال می‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0072 sec