printlogo


کد خبر: 245804تاریخ: 1401/2/5 00:00
مصاحبه و خبر

نظر اردشیر لارودی درباره استقلال
اردشیر لارودی، پیشکسوت روزنامه‌نگاری و یکی از مربیان با سابقه فوتبال ایران درباره وضعیت استقلال در فصل جاری مطالبی را به زبان آورده که جالب توجه است. لارودی درباره استقلال چنین گفته است: «الان کدام تیم را پیدا می‌کنید که قشنگ‌تر از استقلال بازی کند؟ این تیم الان صدر جدول است و 6 امتیاز فاصله دارد و به نظرم می‌تواند قهرمان شود. تعجب کردم بعد از بازی با نساجی هجمه علیه استقلال راه افتاد، این تیم با نساجی مساوی کرده بود و در ضربات پنالتی که حقش هم نبود بازی را باخت. به نظرم استقلال شایسته قهرمانی در لیگ است و باید از آن حمایت شود. در حال حاضر تیمی را نمی‌بینم که بهتر از استقلال فوتبال بازی کند و با توجه به اختلافی که در جدول دارد می‌تواند خیلی راحت قهرمان شود.»
 
تیم بانوان استقلال تشکیل می‌شود؟
از زمانی که آجورلو به عنوان مدیرعامل در باشگاه استقلال انتخاب شد، وعده‌های متعددی از جمله تشکیل تیم‌های بانوان داده شده است. لیلا محمدیان، معاون ورزش بانوان استقلال درباره آخرین وضعیت تیم بانوان استقلال این توضیحات را ارائه کرده است: «بزودی جلسه‌ای را درباره روشن شدن وضعیت تیم بانوان با آقای آجورلو برگزار می‌کنم؛ تاکنون اقداماتی انجام شده و جلساتی داشته و صحبت‌هایی را انجام داده‌ام اما هنوز رسماً کارم را آغاز نکرده‌ام. به اعتقاد من در گام نخست استقلال و پرسپولیس باید روی فوتبال و فوتسال زنان کار کنند، حالا اگر خدا بخواهد سایر رشته‌ها هم اضافه شوند؛ خیلی‌ها تماس گرفتند که راجع به رشته‌های خودشان هم صحبت کنند اما این موضوع بستگی به سیاست‌های کلان باشگاه دارد. نمی‌شود در گام اول یک هندوانه بزرگ برداشت، ان‌شاءالله اتفاقات خوبی برای فوتبال و فوتسال زنان باشگاه رخ بدهد و این دو باشگاه بتوانند در این دو رشته پشتوانه خوبی برای تیم ملی این مملکت باشند و اتفاقات خوبی رخ بدهد.»
 
برخورد جدی مدیران استقلال با رشوه‌بگیران
تست فنی تیم‌های پایه استقلال از امروز آغاز می‌شود و این باشگاه در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید از میان بازیکنان مستعد یارگیری خواهد کرد. 
اعضای کادر فنی تیم‌های پایه استقلال معرفی شده‌اند و تست‌گیری از امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) شروع می‌شود. یکی از مشکلاتی که آکادمی استقلال طی چند سال گذشته داشت و دامنه آن گاهی اوقات بسیار وسیع هم شد، بحث روابط ناسالم مالی بود؛ عده‌ای سودجو از اولیا و خانواده‌ها پول می‌گرفتند و به آنها تضمین می‌دادند که فرزندانشان در تیم‌های پایه استقلال فیکس بازی می‌کنند! 
متأسفانه در سالیان قبل اسنادی در مورد برخی مربیان هم مطرح شد و حسن روشن به‌عنوان رئیس اسبق آکادمی باشگاه استقلال مصاحبه‌های بسیار تندی در این رابطه انجام داد. تمام این موارد دست به دست هم داده تا مدیران کنونی استقلال برای آکادمی شرایط ویژه‌ای در نظر بگیرند و سالم‌سازی را در اولویت کاری  خود قرار بدهند.
 آنها تأکید دارند با افراد رشوه‌بگیر مقابله خواهند کرد و از اولیای بازیکنان هم می‌خواهند اگر کسی به هر طریقی پیشنهاد رشوه به آنها برای حضور فرزندانشان در آکادمی استقلال را مطرح کرد سریع باشگاه را در جریان بگذارند.

 


Page Generated in 0.0054 sec