printlogo


کد خبر: 245782تاریخ: 1401/2/5 00:00
خبر

 پوچتینو هو شد!
پاری سن ژرمن با تساوی یک - یک مقابل لانس، قهرمانی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را قطعی کرد. این اولین قهرمانی موریسیو پوچتینو در یک لیگ بود، اما مشخص نیست که این جام او را در پاریس نگه دارد. پوچتینو فصل گذشته از میانه راه به پی‌اس‌جی پیوست و فصل را در رده دوم به پایان برد، اما این فصل اوضاع برای او بسیار راحت‌تر بوده است. اما پیش از مسابقه، وقتی نام پوچتینو از بلندگوها اعلام شد، تماشاگران او را هو کردند.
گفته می‌شد پوچتینو گزینه مربیگری منچستریونایتد است، اما اریک تن‌هاخ به این تیم پیوست. از پوچتینو در این باره سؤال شد و او گفت: «این همه شایعاتی که در دوران فوتبال مطرح بوده هرگز روی من تأثیر خاصی نگذاشته است. من درباره شایعات نظری نمی‌دهم. وقتی مربی ساوتهمپتون، تاتنهام و حالا پی‌اس‌جی بوده‌ام، همیشه با تمام تعهد کار کرده‌ام. شایعات شایعه هستند و نیازی نیست به آنها توجه کنیم.»
  
استیون جرارد به‌دنبال کالتا-کار
 استیون جرارد، مربی استون ویلا، بازی‌های دوژه کالتا-کار، مدافع مارسی را زیر نظر گرفته است. جرارد بازی این بازیکن 25ساله در برد سه بر دو مارسی برابر نانت را از نزدیک تماشا کرد. ویلا حالا تلاش می‌کند که این بازیکن را بخرد. لیورپول و وستهم هم پیش‌تر او را می‌خواستند.
 
منچسترسیتی حاضر به جذب پوگبا نیست
منچستر سیتی فرصت جذب پل پوگبا را رد کرده است. این بازیکن فرانسوی در تابستان و پس از انقضای قراردادش با منچستر یونایتد، از این باشگاه جدا می‌شود و این فرصت به سیتی داده شد تا او را جذب کند. اما این باشگاه حاضر نیست پوگبا را به خدمت بگیرد. او احتمالاً به پاری سن ژرمن می‌رود.
 
تاتنهام به‌دنبال ستاره سابق آرسنال
 تاتنهام می‌خواهد سرژ گنابری، بال سابق آرسنال را به خدمت بگیرد. این بازیکن 26ساله در آستانه آخرین سال قراردادش با بایرن مونیخ قرار دارد و هنوز به او پیشنهاد تمدید قراردادش داده نشده است. تاتنهام اوضاع را زیر نظر دارد و ممکن است در تابستان با پیشنهادی برای او وارد عمل شود.
 
دی‌پل به اینتر می‌رود؟
رودریگو دی‌پل، بازیکن اتلتیکو مادرید، شاید در این تابستان به اینتر برود. این بازیکن 27ساله در تابستان گذشته از اودینزه به اتلتیکو پیوست اما در اسپانیا جا نیفتاده است. دی‌پل می‌خواهد به ایتالیا برگردد، اما اینتر تنها می‌تواند او را فعلاً قرض بگیرد.
 
یونایتد و بایرن خواهان ستاره لایپزیگ
منچستر یونایتد و بایرن مونیخ خواهان جذب کونراد لایمر، هافبک آربی لایپزیگ هستند. رالف رانگنیک این بازیکن 24ساله را به مقامات یونایتد پیشنهاد داده است و قهرمان آلمان هم در اندیشه جذب او است. قرارداد لایمر با لایپزیگ در سال 2023 منقضی می‌شود و این باشگاه شاید او را در تابستان بفروشد.
 
اریکسن در رادار شیاطین سرخ
 منچستر یونایتد به‌دنبال جذب کریستین اریکسن، هافبک برنتفورد است. اریک تن‌هاخ، مربی فصل بعد یونایتد بر این باور است که این بازیکن 30ساله می‌تواند خریدی عالی برای شروع کار او در این باشگاه باشد. اریکسن پیش‌تر برای مدتی طولانی در تاتنهام بازی کرده بود و از وقتی که با برنتفورد به فوتبال برگشته، خوش درخشیده است.
 
رودیگر پیشنهاد چلسی را رد کرد
 آنتونیو رودیگر پیشنهاد قابل توجه چلسی را رد کرده است. این پیشنهاد پیش از ماجرای مالکیت باشگاه به او داده شده بود. چلسی قصد داشت 230هزار پوند در هفته به او بپردازد، اما او حالا احتمالاً راهی بارسلونا یا رئال مادرید می‌شود.

 


Page Generated in 0.0061 sec