printlogo


کد خبر: 245780تاریخ: 1401/2/5 00:00
پایانی خاطره‌انگیز برای فصل نه چندان به یادماندنی لئو

 لیونل مسی در شب تساوی یک - یک پاری‌سن‌ژرمن مقابل لانس در هفته سی‌و‌چهارم لوشامپیونه، برجسته‌ترین ستاره تیمش بود. این بازیکن آرژانتینی با گلی که برای پاریسی‌ها زد یک امتیازی که آنها برای تثبیت قهرمانی‌شان نیاز داشتند را داد. اگرچه در طول بازی او از سوی گروهی از هواداران هو شد اما پس از مسابقه مورد تحسین هواداران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
ضربه پای چپ او از بیرون محوطه جریمه پاریسی‌ها را در دقیقه 68 پیش انداخت. اگرچه دفاع ضعیف باعث شد آنها در اواخر بازی گل تساوی را دریافت کنند اما همان یک گل به PSG کمک کرد تا تنها جام خود در فصل جاری را کسب کند.
هواداران هم در توئیتر به تمجید از برنده هفت بار توپ طلا پرداختند، کسی که اولین جام خود را پس از پیوستن به این تیم تابستان گذشته در فرانسه به دست آورد. اگرچه گل مسی منجر به قهرمانی پاریسی‌ها شد، اما این ستاره هنوز نتوانسته در باشگاه فرانسوی روزهای اوجش در بارسلونا را تکرار کند. مدتی طول کشید تا او خود را با فوتبال فرانسه وفق دهد، اما در نهایت او توانست این کار را انجام دهد. ستاره آرژانتینی فصل را به‌عنوان دومین بازیساز برتر لوشامپیونه با 13 پاس گل (یکی کمتر از کیلیان امباپه) به پایان خواهد رساند. اگر چهار گل او با تعداد گل‌هایی که او در هر فصل برای بارسا می‌زد فاصله زیادی دارد اما تازه‌ترین گلش خاطره‌انگیز شد چون قهرمانی را برای PSG رقم زد.
در همین حال نشریه موندو دپورتیووی اسپانیا مدعی شده است که لیونل مسی قصد ندارد پایتخت فرانسه را تنها پس از یک فصل ترک کند. این ادعا برخلاف گزارش‌های قبلی است که به طور مداوم از بازگشت او به بارسلونا حکایت داشتند.

Page Generated in 0.0041 sec