printlogo


کد خبر: 245086تاریخ: 1401/1/22 00:00
خبر

فایل‌های محرمانه اسکوچیچ برای ملی‌پوشان انگلیس
انگلیس اولین و مهم‌ترین تیم در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی تیم ملی کشورمان تلقی می‌شود و باید در آخرین روز آبان‌ماه مقابل شاگردان گرت ساوت گیت قرار بگیریم. 
مسابقه‌ای که نخستین رویارویی رسمی دو کشور در عرصه ملی محسوب می‌شود و قطعاً اگر بتوانیم از تیم چهارم دوره قبلی جام جهانی امتیاز بگیریم، نگاه فوتبال جهان نسبت به تیم ایران کاملاً متفاوت خواهد شد. 
به همین خاطر دراگان اسکوچیچ از همین حالا تدابیر ویژه‌ای را برای آنالیز این تیم اتخاذ کرده است. او علاوه بر تجزیه تاکتیک‌های انگلیسی‌ها که قطعاً با تماشای دیدارهای دوستانه آنها طی چند ماه آینده حاصل خواهد شد، برای ملی‌پوشان انگلیسی هم فایل‌های جداگانه‌ای طراحی کرده است تا نقاط ضعف و قوت و سبک بازی‌شان را در آنجا حفظ کند و هر چقدر که به زمان برگزاری بازی نزدیک‌تر شده و ترکیب اصلی انگلیس مقابل ایران نمایان‌تر گردد، پیرامون این نفرات توضیحات کاملی به شاگردان خود برای مهار آنها بدهد.
 قطعاً دراگان اسکوچیچ باید از همین حالا راهکارهای ویژه‌ای برای کنترل بازیکنانی همچون هری کین داشته باشد.
 
 
شهباززاده: موفقیت در آسیا برای کل فوتبال ایران مهم است
سجاد شهباززاده در نشست خبری پیش از دیدار با الدحیل قطر اظهار داشت: «الدحیل قطر بازیکنان خوبی دارد و مشخص است که کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. در گروه D لیگ قهرمانان آسیا همه رقبا قوی هستند. می‌دانیم بازی به بازی کارمان سخت‌تر می‌شود. تیم‌ها هم از یکدیگر آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند اما تنها کاری که در این مدت انجام دادیم، ریکاوری حرفه‌ای بود تا خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.» 
او درباره انگیزه بالای مهاجمان سپاهان در این دوره از رقابت‌ها اضافه کرد: «در شروع مسابقات، تیم ما انگیزه بالایی داشت. فقط بحث مهاجمان نیست، کل اعضای تیم با انگیزه وارد هر بازی می‌شویم. می‌دانیم این بازی‌ها چه اهمیتی برای کل فوتبال ایران دارند. به همین خاطر با ذهنیت قوی برای بازی‌ها آماده می‌شویم.»
 
 
غیبت سردار مقابل بوخوم به دلیل سرماخوردگی 
 بایر لورکوزن دیروز در حالی میهمان بوخوم بود که سردار آزمون را در اختیار نداشت. سایت این باشگاه آلمانی خبر داد که آزمون به دلیل سرماخوردگی در این بازی غایب است. جراردو سیوانه، سرمربی لورکوزن برای این بازی پاتریک شیک را در نوک حمله قرار داد و آلاریو روی نیمکت بود. این بازی صفر - صفر به پایان رسید.
 

Page Generated in 0.0051 sec