printlogo


کد خبر: 245085تاریخ: 1401/1/22 00:00
نبرد قهرمانی برنده نداشت
تساوی در دوئل بزرگ سیتی و لیورپول

در مهم‌ترین بازی هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی صدرنشین به مصاف لیورپول تیم دوم جدول رفت. قهرمانان دو فصل گذشته لیگ انگلیس مطابق انتظار یک نبرد تماشایی را ارائه کردند. کوین دبروینه خیلی زود و در دقیقه 5 قفل دروازه لیورپول را باز کرد اما این گل دوام زیادی نداشت و دقیقه 13 ژوتا گل تساوی را زد. بازی با تسلط منچسترسیتی بر توپ و میدان دنبال می‌شد که در دقیقه 36 گابریل ژسوس با پاس عالی کانسلو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل دوم را برای سیتی زد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
شروع نیمه دوم اما همراه بود با غافلگیر شدن سیتی و بازی طوفانی شاگردان یورگن کلوپ. سادیو مانه در همان شروع نیمه گل تساوی را روی پاس محمد صلاح به ثمر رساند تا بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شود. لیورپول با برتری در این نیمه شروع بهتری داشت و تا 10 دقیقه ابتدایی این نیمه نیز کاملاً حریف را با حرکات مهاجمان سرعتی خود سرگردان کرده بود. بازی اما با گذشت دقایق بیشتر، به تعادل کشیده شد. سیتی توسط استرلینگ به گلی رسید که توسط VAR مردود اعلام شد و در نهایت هم این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا دو تیم همچنان با یک امتیاز اختلاف رقابت قهرمانی را ادامه دهند. این دقیقاً تکرار نتیجه بازی رفت دو تیم بود.
در دیگر بازی‌های دیروز لیگ برتر انگلیس برنتفورد با دو گل از سد وستهم گذشت. لسترسیتی در خانه خود 2-1 کریستال پالاس را شکست داد و نوریچ قعرنشین هم مقابل دیگر تیم ته جدولی یعنی برنلی به برد 2-صفر رسید.
 

Page Generated in 0.0068 sec